AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Noen som vet om nettsider som selger brudeundertøy? Evt. fysiske butikker i Bergen? Men liker best nettbutikker, for da kan jeg sammenligne og være sikker på jeg får det fineste. Anonymous poster hash: c10c9...ee6
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Prøv denne: http://www.lostinwonderland-shop.de/ Hun som eier merket/butikken og designer undertøyet snakker også flytende engelsk, og strekker seg milelangt for kundeservice av ypperste klasse. Undertøyet er fantastisk godt å ha på seg, holder seg vask etter vask og selv etter et par år med bruk, er ikke en eneste søm revnet, BH-stropp blitt slakk, eller fargene falmet. Design- og materialteknisk er det noe av det mest gjennomtenkte undertøyet i øvre prisklasse som jeg har vært borti.
mille1989 Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er utrolig fornøyd med undertøyet fra change og har valgt å kjøpe mitt brudeundertøy der det sitter utrolig godt på kroppen og har en super kvalitet
Brud2014 Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg kjøpte også på change, men brudeundertøyet starter på str 70. Skulle gjerne hatt str 65.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg kom til å tenke på Victoria's secret. Fant der :D Anonymous poster hash: c10c9...ee6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 PS: Men tusen takk likevel Anonymous poster hash: c10c9...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå