Gå til innhold

Det værste avslaget du har fått i ditt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du opplevd et skikkelig ubehagelig avslag, enten av en date, eller av en du har hatt et slags forhold til?

Anonymous poster hash: 95e4f...0b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

To faktisk..

Han ene var en mann drev litt på med, vi hadde hatt sex med et par ganger og flørtet i lang tid. Han hadde alltid uttrykt at han likte meg, og når jeg plutselig sa det samme så lenge etter´´var han ikke klar for forhold´´. Noen måneder etterpå hadde han ei anna jente. Han kontakter meg fortsatt da... men tror han bare er kåt :fnise: Han hadde jo aaaaldri hatt en jente som var så stram. LOL

Han andre var en HUNK uten like. Alle jentene elsket han! Han var en god kamerat av meg. Plutselig etter en fuktig kveld på byen begynte vi to å rote, og før vi visste ordet av det holdt vi på med hverandre til hverdags også. Dette varte i noen uker til han plutselig sa ´´jeg vil egentlig ikke ha noe seriøst``. Ødela det vennskapet kan man si.

Jeg har lært meg at alle menn vil ha sex. Noen også forhold i tillegg, men alltid sex uansett.

Anonymous poster hash: d9f88...132
  • Liker 4
Skrevet

Ble dumpet på juleaften fire år tilbake, telles det etter ett år sammen hvor ingenting tilsa at noe var galt?

Anonymous poster hash: eb94a...a6b
Skrevet

Var sammen med en mann og alt var bare fryd og gammen. Virkelig. Alt var bare så utrolig bra.

Den onsdagen vi så hverandre for siste gang sa han "jeg elsker deg" da han kjørte meg hjem da jeg gikk ut av bilen.

Og så hørte jeg aldri noe mer fra han igjen....

Skrevet

Var sammen med en mann og alt var bare fryd og gammen. Virkelig. Alt var bare så utrolig bra.

Den onsdagen vi så hverandre for siste gang sa han "jeg elsker deg" da han kjørte meg hjem da jeg gikk ut av bilen.

Og så hørte jeg aldri noe mer fra han igjen....

Så utrolig kjipt! Ville blitt redd for at det hadde skjedd han noe hvis det hadde vært meg...

Men kontaktet du han etter det?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt redd for at noe hadde skjedd han jeg også

• Liker 1
Skrevet

En fyr som var min største forelskelse ever, vi var sammen-ish i 6 måneder og kranglet aldri, alt gikk greit synes jeg. Jeg hadde håpet at vi kunne ta en romantisk tur til hytta hans sammen, bare oss to, evt vennene hans.
Så slo han opp uten forvarsel, innrømmet at han likte ei venninne, og tok med henne på hytta istedet...
:tristbla:

Anonymous poster hash: 0dcc9...2ae
Skrevet

Jeg har blitt dumpa av alle menne jeg har hatt "greie" eller forhold med ved at de plutselig kutter meg ut. Helt uten forvarsel. Slutter å svare, slutter å ta kontakt, sletter meg på facebook også videre. Jeg har tatt det veldig personlig og veldig tungt og har ikke hatt det greit etterpå.

Anonymous poster hash: e3e11...c34
Skrevet

Jeg har blitt dumpa av alle menne jeg har hatt "greie" eller forhold med ved at de plutselig kutter meg ut. Helt uten forvarsel. Slutter å svare, slutter å ta kontakt, sletter meg på facebook også videre. Jeg har tatt det veldig personlig og veldig tungt og har ikke hatt det greit etterpå.

Anonymous poster hash: e3e11...c34

Jeg har hatt det veldig likt som deg også. Jeg har møtt mange menn, og opplevd å følt meg helt misserabel, og såret mange ganger. Derfor tror jeg at noe er mindre tiltrekkende med meg, men det er gjerne noe som jeg bare tror. De godtar meg for en stund, og plutselig så ser det ut til at de gir blaffen.

Skrevet

Så utrolig kjipt! Ville blitt redd for at det hadde skjedd han noe hvis det hadde vært meg...

Men kontaktet du han etter det?

Jeg hadde blitt redd for at noe hadde skjedd han jeg også

Jeg visste at han hadde det bra, for vi hadde felles kjente som holdt meg oppdatert. :)

Det var bare at han ikke ville være sammen med meg mer. Det er første og eneste gangen jeg har grini til en mann forresten. Snakket med han på tlf noen dager etterpå og i følge han (sagt til ei venninne) så hadde han slått opp med meg i den tlfsamtalen, men det var ikke det han sa til meg da vi snakket sammen. Han var feig.

Gjest krokodillen
Skrevet

jeg var 16. han var 21. jeg burde innsett rimelig kjapt at han styrte med exen bak min rygg men ja,, jeg var 16 år, dum, naiv, blind og bort imot hjernedød på den tida.

dro til Tyrkia to uker. da jeg kom hjem var exen hans gravid og de hadde forlovet seg. livet mitt var jo selvfølgelig over!!

nå ler jeg av hele greia :)

Skrevet

Traff en nydelig jente gjennom bekjente for mange år siden. Hun var fra hjemlandet mitt, så kommunikasjonen gikk mest via telefon, SMS og Messenger (chat og cam). Prøvde selvsagt å besøke henne når jeg hadde mulighet. Sant skal sies at dette ikke bare var for avstandsforhold, men mer seriøst. Holdt kontakten i ett helt år, med sine ups and downs når det kom til samtaler og sånn. Hadde blitt veldig betatt av henne og var vel litt overfladisk på den tida og tenkte siden vi ikke hadde mye felles interesser, kunne vi få det til å funke. Men akkurat året etter, når jeg dro ned for å "close the deal", med ring og greier faktisk, fikk jeg melding om å ringe henne. Nei, hun hadde ombestemt seg og kunne ikke gjennomføre dette. Jeg "levde ikke opp til forventningene" visstnok, uten at jeg ante hva det betydde. Ble litt sjokkert og stum, hadde egentlig forberedt meg på evt. avvisning, men blir noe helt annet når det faktisk skjer. Var som å få hjertet revet rett ut. Gikk rundt som en zombie den dagen og var flau over å levere ringen tilbake.

Heldigvis kom jeg over det ganske fort etter at betattheten avtok. Fornuften kom også tilbake og innså det ikke hadde funket likevel. Den dag i dag er jeg takknemlig for at hun avviste meg og lærte at man ikke skal tilpasse seg andre personen kun for utseendet.

Skrevet

Lånekassen!

• Liker 6
Skrevet

Avslaget jeg fikk kunne ikke vært finere, fordi han sa alt på en snill måte, vil være venner osv. Men det er likevel det verste avslaget jeg har fått, fordi det er han jeg vil ha.

Anonymous poster hash: d7b71...10e

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ikke noen spesielt ille avslag, det er jo bare som forventet. Men å bli bedratt av nesten alle en var i forpliktende relasjon med, det er småkjedelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bodde jo i USA ett år..
Også hadde jeg funnet meg en type der borte og vi hadde vært sammen i nesten 4mnd..
På Valentines fant han ut at det var en GOD ide å dumpe meg.... *sukk*

• Liker 1
Skrevet

Lånekassen!

Samme her!

Anonymous poster hash: 7625f...9ea

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg hadde hatt en flørtete tone med en arbeidskollega lenge, og vi var ofte på fester sammen etc. Jeg var begynt å bli litt forelsket i ham.Etter et vorspiel og konsert ble jeg med ham hjem og vi hadde sex. Han spurte om morgenen om jeg ville møte ham i studentkafeen vi pleide å henge senere samme kveld. Jeg dro dit og da satt han med en annen jente på fanget og råklinte med henne. Han kikket bare kort på meg da jeg kom og fikk et avvisende hei. Hvorfor han ba meg komme den kvelden skjønner jeg fortsatt ikke.

Skrevet

*snip*

Hvorfor han ba meg komme den kvelden skjønner jeg fortsatt ikke.

Tipper at han var for feig til å avvise deg på en skikkelig måte, og bestemte seg for at denne drittsekkmåten ville få deg til å ta hintet selv.

Skrevet

Jeg hadde hatt en flørtete tone med en arbeidskollega lenge, og vi var ofte på fester sammen etc. Jeg var begynt å bli litt forelsket i ham.Etter et vorspiel og konsert ble jeg med ham hjem og vi hadde sex. Han spurte om morgenen om jeg ville møte ham i studentkafeen vi pleide å henge senere samme kveld. Jeg dro dit og da satt han med en annen jente på fanget og råklinte med henne. Han kikket bare kort på meg da jeg kom og fikk et avvisende hei. Hvorfor han ba meg komme den kvelden skjønner jeg fortsatt ikke.

For en drittsekk! Det var sykt dumt gjort ovenfor deg. For en måte å gjøre det på!. Du skal være glad du er kvitt han ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...