Gå til innhold

Møtte en mann på byen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Møtte forrige uke en mann fra en annen by. Han var her på kurs i en uke. Fikk møtt han to ganger mens han var her.

Den første kvelden var vi ganske beruset når vi bumpet bort i hverandre på en nattklubb, og det endte med mye klining før vi skilte lag (han ville ha sex, men det ville ikke jeg). Vi utvekslet nummer og han ville møte meg igjen for å bli bedre kjent.

Neste møte var vi begge edru og gikk på kino sammen. Vi lo, hadde det gøy og pratet hele kvelden. Vi gav hverandre en klem før vi skilte lag.

Dagen etter reiste han hjem igjen, og de to første dagene etter hjemreiste sendte han et par meldinger til meg og fortalte at han hadde hatt det gøy, og at han gjerne vil komme tilbake hit og/eller at jeg besøker han. Jeg sa jeg syntes det hørtes koselig ut, og at var noe vi måtte få til.

Men så har jeg ikke hørt noe særlig etter den siste samtalen der, og det var for 5 dager siden.

Kanskje jeg er litt paranoid nå men jeg la også merke til at han har lagt til 3 nye (unge)kvinner på facebook etter han møtte meg. Mulig det bare er random bekjente, men ble litt redd for at han kanskje bare var ute etter sex?

Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg er vandt med at menn tar kontakt jevnlig dersom de er intressert?

Jeg blir helt stressa av dating jeg... :sur:

Anonymous poster hash: 1cad4...8e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjorde at jenter ble så paranoide og ødelegger seg selv mer og mer. Facebook og Tinder går veldig igjen som frustrasjon og usikkerhet.

Min anbefaling er å gi blanke f*** i å sjekke facebooken hans, snoke for å ødelegge deg selv psykisk i møte med en ny fyr. Dropp det, bli kjent. Enten så fungerer det eller så fungerer det ikke.... Det er SÅ enkelt! Sosiale medier har virkelig gjort det vanskelig å finne menn, hæ?

Anonymous poster hash: c32a8...7d9
  • Liker 1
Skrevet

Siden dere ikke bor i samme by, tar han det nok ikke så seriøst.

Han hadde nok holdt mer kontakt om det faktisk var mulighet for deres å treffes oftere og "ha noe på G".

Det kan hende at han er en player, men ikke en douchebagplayer. Kommer han tilbake til byen, kommer han sikkert til å kontakte deg igjen. Han vil nok også at du skal gjøre det samme om du er i hans by.

Men det virker ikke som om det blir noe mer enn dette. Beklager det, TS :/

Skrevet

Vi mister interessen om det er null tegn for interesse tilbake. Han sendte meldinger først de første gangene. Han kan ikke gjøre dette konstant hele tiden. Du må vise litt interesse du også.

• Liker 1
Skrevet

Siden dere ikke bor i samme by, tar han det nok ikke så seriøst.

Han hadde nok holdt mer kontakt om det faktisk var mulighet for deres å treffes oftere og "ha noe på G".

Det kan hende at han er en player, men ikke en douchebagplayer. Kommer han tilbake til byen, kommer han sikkert til å kontakte deg igjen. Han vil nok også at du skal gjøre det samme om du er i hans by.

Men det virker ikke som om det blir noe mer enn dette. Beklager det, TS :/

Men.. :cry3: Hvorfor ikke ta det seriøst bare fordi vi bor i forskjellige byer? Det er jo fullt mulig å møtes ofte slik det er i dag med transportmuligheter, om man bare vil? Han sa til og med før han reiste: ´´det er jo ikke så fryktelig langt mellom min og din by, en kjapp flyfur.´´

Men så skriv til meg daaaa! :klaske:

ts

Skrevet

Vi mister interessen om det er null tegn for interesse tilbake. Han sendte meldinger først de første gangene. Han kan ikke gjøre dette konstant hele tiden. Du må vise litt interesse du også.

Men jeg har jo råklina med han, gått på date med han, adda han på FB, gitt han nr mitt. Er ikke det tegn nok? :jolie:

ts

Skrevet

Men jeg har jo råklina med han, gått på date med han, adda han på FB, gitt han nr mitt. Er ikke det tegn nok? :jolie:

ts

Nei. Det holder ikke å gjøre det de første dagene også forvente at han skal sende melding hver dag først når han er hjemme igjen.

Skrevet

Men.. :cry3: Hvorfor ikke ta det seriøst bare fordi vi bor i forskjellige byer? Det er jo fullt mulig å møtes ofte slik det er i dag med transportmuligheter, om man bare vil? Han sa til og med før han reiste: ´´det er jo ikke så fryktelig langt mellom min og din by, en kjapp flyfur.´´

Men så skriv til meg daaaa! :klaske:

ts

Ååå, liker du han så godt? :/

Det er jo litt vanskeligere når det er avstand.

Kanskje du kan sende han en snap? Det er ikke masete, men du kan likevel få kontakt.

(Ikke gjør dette om du har skrevet til han andre steder uten å fått respons. Da virker du desperat, og det liker ikke menn)

Skrevet

Nei. Det holder ikke å gjøre det de første dagene også forvente at han skal sende melding hver dag først når han er hjemme igjen.

Jeg skrev faktisk til han først en gang etter han var kommet hjem igjen, og da hadde vi en liten samtale før vi begge begge måtte stikke. Ikke pratet siden (5 dager siden), men ser at han er en del online.

ts

Skrevet

Jeg skrev faktisk til han først en gang etter han var kommet hjem igjen, og da hadde vi en liten samtale før vi begge begge måtte stikke. Ikke pratet siden (5 dager siden), men ser at han er en del online.

ts

Spør han da vell.

• Liker 1
Skrevet

Ååå, liker du han så godt? :/

Det er jo litt vanskeligere når det er avstand.

Kanskje du kan sende han en snap? Det er ikke masete, men du kan likevel få kontakt.

(Ikke gjør dette om du har skrevet til han andre steder uten å fått respons. Da virker du desperat, og det liker ikke menn)

Njaa.. jeg dæver ikke om det ikke bli noe mer, men jeg må jo ærlig innrømme at han kan være en potensiell partner :) Ikke lett å finne dem der menna..

ts

Skrevet

Spør han da vell.

Hva skal jeg spør han om mener du?

ts

Skrevet

Hva skal jeg spør han om mener du?

ts

Det du lurer på.

Skrevet

Det du lurer på.

Jeg får bare ta tiden til takke. Om han ikke kontakter meg mer så var jeg tydeligvis ikke interessant nok for han, og da vil jeg heller ikke ha ham :) Jeg vil jo ha en mann som virkelig vil ha meg, ikke delvis.

ts

Skrevet

Jeg får bare ta tiden til takke. Om han ikke kontakter meg mer så var jeg tydeligvis ikke interessant nok for han, og da vil jeg heller ikke ha ham :) Jeg vil jo ha en mann som virkelig vil ha meg, ikke delvis.

ts

Jepp, du gjør som du vil. Men da ser jeg ikke helt vitsen med å lage en tråd om det om du allerede har bestemt deg.

Skrevet

Jepp, du gjør som du vil. Men da ser jeg ikke helt vitsen med å lage en tråd om det om du allerede har bestemt deg.

Jeg ville bare høre hva dere trodde ang. at han ikke var så pratsom lengre.

ts

Skrevet

Jeg ville bare høre hva dere trodde ang. at han ikke var så pratsom lengre.

ts

Jepp, og du fikk jo svar. Det er stor sannsynlighet for at han tenker som deg. Du gir lite initiativ fra deg, og at han da dermed har falt ifra.

Skrevet

Hva om han tenker at dersom du ikke tar kontakt, så er du nok ikke interessert i han?

Skrevet

Jeg sier hei hver gang jeg ser han jeg data er online (på skype) jeg. Tenker at hvis han ikke liker meg får han heller la vær å svare eller si det til meg. Er ikke sånn at man stirrer i skjermen hele tiden selvom man er online. Jeg er ofte online om jeg jobber med eksamen, ser på tv osv, men da sjekker jeg sjelden hvem som er pålogget. Samme med han, hender jeg får svar etter lang tid med "fotballkamp på tv, derfor treig til å svare". Hender også jeg får en snap i ny og ne.

Det jeg egentlig skulle frem til er at man må tørre litt selv også. Kanskje han lurer på om du egentlig er interessert siden han ikke har hørt fra deg på 5 dager? Hva har du egentlig å tape på å kontakte han? Om han synes du maser og ikke vil ha kontakt mer er du i realiteten på akkurat samme sted som nå :)

Skrevet

Njaa.. jeg dæver ikke om det ikke bli noe mer, men jeg må jo ærlig innrømme at han kan være en potensiell partner :) Ikke lett å finne dem der menna..

ts

Sunn innstilling. Jeg treffer potensielt kjærestemateriale så sjelden at jeg har en tendens til å bli for keen. Derfor blir jeg ekstra oppmerksom på å ikke virke desperat, noe som har kostet meg minst en mulighet fordi hun trodde jeg ikke var interessert. Jeg var bare avventende fordi jeg oppfattet henne som avvisende. Man skal visst jakte litt selv om de er litt avvisende når man er mann! Synes nå egentlig det er litt kleint jeg da. Dere damer må gjerne ta mer kontakt, så slipper vi å gamle så mye i blinde...

Anonymous poster hash: 64b4c...85a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...