AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Trener i dag på Fresh men lurer på å bytte. Ingen venner trener på Fresh så jeg må alltid trene alene. De fleste trener på SATS/Elixia. Er S/E mye bedre enn Fresh? Har de generelt bedre plass i styrkerommet eller er det samme kjøret der med kø og venting? Har de bedre gruppetimer? Er jo en del dyrere der men er litt lei Fresh og lei av å stå i kø på alle apparater. Har lyst å kunne trene med venner innimellom også. Men er ikke sikker på om det er verdt den store prisforskjellen. Anonymous poster hash: f070e...12b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg trener på Fresh og er fornøyd. Anonymous poster hash: 0a756...3a3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Trener i dag på Fresh men lurer på å bytte. Ingen venner trener på Fresh så jeg må alltid trene alene. De fleste trener på SATS/Elixia. Er S/E mye bedre enn Fresh? Har de generelt bedre plass i styrkerommet eller er det samme kjøret der med kø og venting? Har de bedre gruppetimer? Er jo en del dyrere der men er litt lei Fresh og lei av å stå i kø på alle apparater. Har lyst å kunne trene med venner innimellom også. Men er ikke sikker på om det er verdt den store prisforskjellen. Anonymous poster hash: f070e...12b Det med kø og venting er jo helt umulig å svare generelt på. Det varierer jo fra sted til sted. Og det samme gjelder jo plassen i styrkerommene. Umulig å svare på. Du får ta det valget som passer deg best!Anonymous poster hash: a0abd...f96
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Dette gjelder i Oslo Sentrum. Fresh på Ullevål kontra SATS i sentrum. Anonymous poster hash: f070e...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå