Gå til innhold

Familievennlig på Mortensrud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å flytte til Mortensrud, og jeg lurer på hvordan miljøet, og spesielt ungdomsmiljøet er der. Nå bor vi trygt og godt litt lenger sør, men vi trenger et litt større hus, og vi har sett noen fine eneboliger i området som sokner til Stenbråten skole.

Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: bd8fc...c04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt miljø.

Anonymous poster hash: bfe56...382
Skrevet

Absolutt fint!

Anonymous poster hash: 71746...423

Skrevet

Jeg er født og oppvokst på Mortensrud, men jeg gikk på Mortensrud skole, men hadde mange venner som gikk på Stenbråten. Trivdes veldig godt, bor dessverre ikke der lenger, men kommer nok til å flytte dit når jeg får barn. :) Det er godt miljø, men det er en del innvandrer der også hvis du ikke har noe imot det. :) Det åpnes fler og fler butikker/ resturanter. Så det blir bedre og bedre :)

Anonymous poster hash: cce49...38f
Skrevet

Vi vurderer å flytte til Mortensrud, og jeg lurer på hvordan miljøet, og spesielt ungdomsmiljøet er der. Nå bor vi trygt og godt litt lenger sør, men vi trenger et litt større hus, og vi har sett noen fine eneboliger i området som sokner til Stenbråten skole.

Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: bd8fc...c04

Har vokst opp der. På åtti- og nittitallet var det kjempefint, men nå er det stort sett bare innvandrere der.

98% av elevene på Mortensrud skole er ikke etnisk norske. Det er ikke bare et tall jeg kaster ut, det er faktiske tall.

Om du kan leve med det og alt det innebærer, er det et flott sted.

Anonymous poster hash: a67a5...840

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Batteri
Skrevet

Jeg ville aldri bodd på Mortensrud nå. Spesielt ikke med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...