Smascha Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Klarte visst å poste i feil forum. Beklager, men her kjem nødskriket mitt på nytt. No har eg ei ekte hårkrise. Håret mitt har aldri vore så langt og flisete før. :/ Eg pleier å klippe meg i Bergen, men no er det dessverre så lenge til eg skal over. Er det nokon som har ein frisør i Oslo å anbefale? Altså som er ekstra flink på å klippe? (Ikkje så nøye på styling og farging for det treng eg ikkje) Bill mrk: Desperat og pris ingen hindring.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Klarte visst å poste i feil forum. Beklager, men her kjem nødskriket mitt på nytt. No har eg ei ekte hårkrise. Håret mitt har aldri vore så langt og flisete før. :/ Eg pleier å klippe meg i Bergen, men no er det dessverre så lenge til eg skal over. Er det nokon som har ein frisør i Oslo å anbefale? Altså som er ekstra flink på å klippe? (Ikkje så nøye på styling og farging for det treng eg ikkje) Bill mrk: Desperat og pris ingen hindring. Er ikke sikker hun jobber der enda, men på Auster Frisør var det ei Mona. Hun er både dyktig og veldig hyggelig.Anonymous poster hash: 7b010...57e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Er ikke sikker hun jobber der enda, men på Auster Frisør var det ei Mona. Hun er både dyktig og veldig hyggelig.Anonymous poster hash: 7b010...57e Auster frisør OppsahlAnonymous poster hash: 7b010...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå