Gå til innhold

Brudesalonger i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil IKKE anbefale Eden brud. Fikk elendig service der... nå hadde jeg kjole fra før av og var bare på jakt etter sko, men likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på litt forskjellige salonger i dag. Var først på Kreativt Breyllup. Fikk helt fantastisk service. Hun hjalp meg på og av med kjolene og fant riktig slør og tiara og hele pakka. Var så på Brudekjolen på Egertorget. ELENDIG service. Ikke noe hjelp til å finne frem og ingen hjelp til å prøve kjolene heller. Skikkelig uengasjert og tafatt dame. Var på Agape til slutt. Fikk litt hjelp til å kikke, men ingen hjelp til å prøve.

Mia jeg har ei venninne som var å så på kjoler på Eden brud (den på Grûnerløkka). Hun fikk veldig god service. Kommer kanskje litt an på hvem som er der?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var på litt forskjellige salonger i dag. Var først på Kreativt Breyllup. Fikk helt fantastisk service. Hun hjalp meg på og av med kjolene og fant riktig slør og tiara og hele pakka. Var så på Brudekjolen på Egertorget. ELENDIG service. Ikke noe hjelp til å finne frem og ingen hjelp til å prøve kjolene heller. Skikkelig uengasjert og tafatt dame. Var på Agape til slutt. Fikk litt hjelp til å kikke, men ingen hjelp til å prøve.

Mia jeg har ei venninne som var å så på kjoler på Eden brud (den på Grûnerløkka). Hun fikk veldig god service. Kommer kanskje litt an på hvem som er der?

Kanskje hun var sur fordi jeg bare skulle ha sko? :vetikke: Hun dama var vel i siste halvdel av 50-åra tenker jeg.

Skrevet

Kanskje hun var sur fordi jeg bare skulle ha sko? :vetikke: Hun dama var vel i siste halvdel av 50-åra tenker jeg.

Aner ikke hvem hun pratet med jeg...?

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg vil fraråde alle å prøve kjole på Kristins Brudesalong (Oslo). De har flyttet fra Lillestrøm til Frogner og jeg aner ikke hvordan de var før, men det var rett og slett ubehagelig å være der nå. Ekstremt dårlig service og veldig lite hjelp selv om jeg hadde avtale. I tillegg kom de med upassende kommentarer, som at jeg var baktung (jeg bruker størrelse 36 og alle kjolene jeg ville prøve fantes bare i størrelse 32 der, så jeg fikk ikke prøvd noen skikkelig). Man er sårbar og spent når man skal prøve brudekjole, det sier seg jo selv. Det siste man vil er å gå et sted hvor alt er kaos, ingen hjelper deg og man føler seg som en flodhest når man går derfra! Venninnene mine, moren min og jeg var helt sjokkert etterpå. Gå heller til Brudekjolen i Øvre slottsgate, de har virkelig skjønt det! Utrolig god service og hyggelige, hjelpsomme mennesker :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...