Gjest Qlio Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Min venninne skal gifte seg, og i den anledning lurer jeg på hvilke brudesalonger vi bør gå innom i Oslo. De bør kunne yte normal service. Også fint om noen har negative erfaringer med diverse salonger skriver dette, slik at vi unngår dem. Bør man ringe i forkant og si i fra om man kommer?
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2004 #2 Skrevet 18. juli 2004 Jeg har bare vært på Unik (mye sko) og Brudekjolen. Kan være smart å avtale tid, og ha med seg evt undertøy (korsett?) man skal bruke.
blyg Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 Hold dere unna den på solli-plass!! Husker ikke hva den heter i farten, men der er det DÅRLIG SERVICE!!! Har opplevd det selv, i tillegg til at jeg har hørt utallige skrekkhistorier fra andre om samme salongen!! Ellers er de andre helt ok tror jeg... blyg
blyg Skrevet 19. juli 2004 #6 Skrevet 19. juli 2004 NÅ husker jeg det!! Den heter Grace... hold deg unna den!!! Jeg har hørt altfor mange dårlige historier om den, i tillegg til at jeg har "følt det på kroppen" selv, de er rett og slett skikkelig motbydelige der, og hvis jeg hadde funnet drømmekjolen min der, hadde jeg gjort hva som helst for å finne den et annet sted, enn å legge igjen penger hos de damene!! blyg
helenaa Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 Enig med blyg. Jeg var innom Grace og fikk frekke svar på helt vanlige spørsmål. Dama ble virkelig fornærmet fordi jeg spurte om de hadde leiekjoler! Jeg synes ikke Brudekjolen var så bra heller, litt tafatt dame. Jeg likte meg på Christianes, men den er jo nedlagt... :-(
hoppende Skrevet 19. juli 2004 #8 Skrevet 19. juli 2004 Jeg kjøpte min på brudekjolen. Veldig bra service med hjelp og sånn når jeg prøvde kjolen og veldig bra når de skulle nåle den inn for meg, den måtte syes inn litt nemlig. Men beregn veldig god tid på den syingen. Det tok mye lenger tid enn de sa! Men veldig fornøyd når den var ferdig, satt som støpt. Jeg fikk også byttet skoene mine uten noen problemer. Alt i alt var jeg fornøyd. Og jeg fikk min kjole der for 4.500. Halv pris. St Patrick kjole. Jeg fikk absolutt alt fra sko, slør, kjole, smykke, sying til ca 7.000
Siw'a Skrevet 19. juli 2004 #12 Skrevet 19. juli 2004 Christiane er ikke nedlagt, de har bare flyttet til Tjøme. Jeg var nettopp med en venninne dit ned, tok halvannen time og kjøre, men til gjengeld sparte hun 3700,-. De har de samme merkene der som i Oslo, så jeg ville forhørt meg der også. Siw.
ringblomst Skrevet 19. juli 2004 #13 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har bare skryt å komme med til "min" brudesalong - Brudekjolen på Egeertorget. Har ikke dårlig erfaring med noen salonger, men så var jeg bare innom "min" og Christiane som nå er nedlagt i Oslo.
Ponine Skrevet 1. juli 2010 #14 Skrevet 1. juli 2010 Jeg og forloveren min skal til Oslo neste uke og i den anledning tenkte vi å stikke innom noen brudesalonger. Denne tråden er jo noen år, er det derfor noen som vet hvordan det ligger an nå? Noen å anbefale/styre unna? Vi har desverre bare en dag på oss..
Barcelone Skrevet 1. juli 2010 #15 Skrevet 1. juli 2010 Ja denne har ligget her i noen år ja, men det var egentlig veldig fint at du fant den frem. jeg skal nemlig på brudekjoleshopping i Oslo i helgen =o)
Cæmis Skrevet 1. juli 2010 #16 Skrevet 1. juli 2010 Jeg vil gjerne anbefale Kristins Brudesalong....selv om den ligger i Lillestrøm. Mange fine kjoler!!
Rødtoppen86 Skrevet 1. juli 2010 #17 Skrevet 1. juli 2010 Jeg vil gjerne anbefale Kristins Brudesalong....selv om den ligger i Lillestrøm. Mange fine kjoler!! Samme her, bare synd de tar sommerferie fra og med neste uke Jeg kjøpte min kjole der, og den var på salg siden de skulle ha inn 2011-kjoler hehe.
Ponine Skrevet 2. juli 2010 #18 Skrevet 2. juli 2010 Samme her, bare synd de tar sommerferie fra og med neste uke Jeg kjøpte min kjole der, og den var på salg siden de skulle ha inn 2011-kjoler hehe. Æsj, det var dumt da.. Har hørt mye bra om den! Noen andre?
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #19 Skrevet 2. juli 2010 Jeg vil gjerne anbefale Kristins Brudesalong....selv om den ligger i Lillestrøm. Mange fine kjoler!! Den ville jeg holdt meg unna. Var innom der to ganger og fikk like elendig service begge gangene. Endte opp med å kjøpe en av kjolene de hadde men fikk en annen butikk til å bestille den inn. Aldri i livet om Kristins Brudesalong skal få en eneste krone av meg.
Lilacs Skrevet 2. juli 2010 #20 Skrevet 2. juli 2010 Diin eller Kristins i Lillestrøm Endte opp med å kjøpe min kjole hos sistnevnte og er strålende fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå