Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker mer fyldige og sunnere vipper, jeg mister endel pga slurv med sminken, noe jeg skal slutte med fra nå av :P

Men hvilken er best? Det er jo så mange merker :)

Anonymous poster hash: ca6bd...24f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker et fra vichy. Liftactive 10, tror jeg det heter. Serum for øyne og vipper/bryn.

Allerede etter veldig kort tid merket jeg at det vokste ut mange flere øyevipper enn det vanligvis gjør. Normalt sett kommer det en her og en der, med evigheter mellom, men nå kom det mange på samme tid. I tillegg er de veldig mye mykere enn før. Vet ikke om de er noe lengre, men flere er de.

Skrevet

Etter å ha gjort en del research falt mitt valg på Stimulash fusion- lest veldig mye bra om dette så jeg har høye forventninger.. Fikk pakken min med serumet i går. Det koster mye men håper det er verdt det (bestilte fra gimle parfymeris nettside, der kostet det ca 870, mens flere steder er det opp mot 1000)..

ellers vet jeg også noen skryter av Neu lash,men mener å ha lest at den inneholder et omstridt stoff

Anonymous poster hash: 90a6e...545
Skrevet

Etter å ha gjort en del research falt mitt valg på Stimulash fusion- lest veldig mye bra om dette så jeg har høye forventninger.. Fikk pakken min med serumet i går. Det koster mye men håper det er verdt det (bestilte fra gimle parfymeris nettside, der kostet det ca 870, mens flere steder er det opp mot 1000)..

ellers vet jeg også noen skryter av Neu lash,men mener å ha lest at den inneholder et omstridt stoff

Har også lest mye bra om Stimulash.

Kan du oppdatere oss når du har prøvd det?:)

Anonymous poster hash: edf79...934

Skrevet

Har også lest mye bra om Stimulash.

Kan du oppdatere oss når du har prøvd det? :)

Anonymous poster hash: edf79...934

Jepp, will do! har knipset "før"-bildet allerede ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...