AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg bruker som oftest å ha på selvbruning, St.Tropez sin mørkeste, men er usikker på om jeg likevel skal ta fargen fairy light? Har litt gul-aktig hud, er vel derfor jeg fikk tildelt den før når jeg brukte sminken her. Men, skal jeg bare bestille den fargen og bare "jevne" ut med solpudder, går det an? Verre at det er for mørkt enn for lyst syns nå jeg Noen som har medium beige? Eller vet hvordan den er iforhold til fairy light? Anonymous poster hash: b02cc...2cf
Prestekragen Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Har brukt medium beige før, har aldri hatt behov for noe lysere. Er sånn typisk litt bleik nordisk. Men ja, er bedre at det bittelitt lysere, så kan du eventuelt ta litt solpudder, rouge osv.
malla1992 Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Kjøpte en gang fairy light( kjøpte feil ) å den ble nesten helt hvit på meg. Nå bruker jeg bare medium beige å den passer meg perfekt
j23 Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Hva med bare vanlig "light"? Ikke så hvit som fairly light, men fortsatt fin for de som er litt lysere?
kills Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har medium beige og den er for lys for meg. Er ikke spesielt brun, så dersom du bruker mye selvbruning ville jeg hvertfall ikke gått for lysere.
Djungelvrål Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Noen som vet forskjell på golden light og medium beige? Jeg har medium beige i Glominerals. Hva tilsvarer det i Bareminerals??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå