Texas Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 hvorfor ikke plusse på med ENDA fler kalorier og gjøre kosestunden perfekt? :-) 200 g. lys kokesjokolade 200 g. meierismør Smeltes sammen over vannbad, blandes godt tilslutt. Avkjøl. 4 store egg 2 dl. sukker Piskes til eggedosis 2,5 dl. hvetemel 1 ts. vaniljesukker 1 ts. bakepulver Siktes inn i dosisen, og vendes inn med slikkepott. Vend så inn sjokoladeblandingen. Helles i smurt form (24 cm. eller en litt stor paiform er topp) Stekes på rist midt i ovnen i 12-15 minutter ved 225 grader. Skal være nesten flytende i midten, litt fastere i kanten. Serveres lunken til jorddbær og is, eller med hjemmelaget vaniljesaus til....Mmmm!!!! Prøv også med mørk kokesjokolade........ GOD SOMMER!!!!!
pusla Skrevet 19. juli 2004 #4 Skrevet 19. juli 2004 Hørtes ut som noe å prøve når darlingen kommer på besøk i helga :-) .
Mona Skrevet 19. juli 2004 #5 Skrevet 19. juli 2004 Høres ut som noe jeg må prøve! Skal være "alene hjemme" uten sambo i ni uker, så har plenty av tid. Men det var disse kaloriene man skal prøve holde på et visst nivå da..
Gjest Emera Skrevet 19. juli 2004 #6 Skrevet 19. juli 2004 Burde visst bedre enn å rote meg inn i denne tråden når det så lenge til lørdagen...
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 Blir dette en slags sjokoladekake?? høy? lav? seig? hmm...tror jeg skal prøve den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå