Texas Skrevet 18. juli 2004 #1 Del Skrevet 18. juli 2004 hvorfor ikke plusse på med ENDA fler kalorier og gjøre kosestunden perfekt? :-) 200 g. lys kokesjokolade 200 g. meierismør Smeltes sammen over vannbad, blandes godt tilslutt. Avkjøl. 4 store egg 2 dl. sukker Piskes til eggedosis 2,5 dl. hvetemel 1 ts. vaniljesukker 1 ts. bakepulver Siktes inn i dosisen, og vendes inn med slikkepott. Vend så inn sjokoladeblandingen. Helles i smurt form (24 cm. eller en litt stor paiform er topp) Stekes på rist midt i ovnen i 12-15 minutter ved 225 grader. Skal være nesten flytende i midten, litt fastere i kanten. Serveres lunken til jorddbær og is, eller med hjemmelaget vaniljesaus til....Mmmm!!!! Prøv også med mørk kokesjokolade........ GOD SOMMER!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. juli 2004 #2 Del Skrevet 18. juli 2004 :wow: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 19. juli 2004 #3 Del Skrevet 19. juli 2004 Det høres kjempegodt ut! må prøves ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. juli 2004 #4 Del Skrevet 19. juli 2004 Hørtes ut som noe å prøve når darlingen kommer på besøk i helga :-) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 19. juli 2004 #5 Del Skrevet 19. juli 2004 Høres ut som noe jeg må prøve! Skal være "alene hjemme" uten sambo i ni uker, så har plenty av tid. Men det var disse kaloriene man skal prøve holde på et visst nivå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 19. juli 2004 #6 Del Skrevet 19. juli 2004 Burde visst bedre enn å rote meg inn i denne tråden når det så lenge til lørdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2004 #7 Del Skrevet 19. juli 2004 Blir dette en slags sjokoladekake?? høy? lav? seig? hmm...tror jeg skal prøve den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå