Gå til innhold

schwarzkopf blonde, vanskelig å bruke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha håret noen nyanser lysere og orker ikke å gjøre dette hos frisøren, bare lurer på om noen har brukt dette hjemme?

(Fikk anbefalt å bruke det)

Er det vanskelig å få til selv, byrde jeg få hjelp?

Har farget hører selv mange ganger, men aldri med blondering :)

Anonymous poster hash: 2797d...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Schwarzkopf sitt blekemiddel (L++) og er veldig fornøyd med det. Jeg er brunette, men lysner håret mitt til platinum. Har ingen problemer med å få til dette selv og det er fullt mulig, men bleking kan være litt vanskelig å gjøre selv. Du må jobbe ganske fort for å unngå ujevnt resultat. Samtidig må du også være veldig nøye med påføringen og sørg for at alt av hår er fullstendig mettet med blekemiddel. Hvis noen hårdeler får for lite blekemiddel på seg vil de tørke ut og ikke lysne like godt som resten av håret, noe som igjen fører til ujevnt resultat.

Og jeg anbefaler å påføre i lengdene først og vente med røttene til lengdene er halveis til den lysheten du ønsker. Røttene lysner mye fortere enn lengdene, så du kan fort ende opp med stor fargeforskjell om du ikke venter med dem til sist.

Anonymous poster hash: c3fa5...99c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Schwarzkopf sitt blekemiddel (L++) og er veldig fornøyd med det. Jeg er brunette, men lysner håret mitt til platinum. Har ingen problemer med å få til dette selv og det er fullt mulig, men bleking kan være litt vanskelig å gjøre selv. Du må jobbe ganske fort for å unngå ujevnt resultat. Samtidig må du også være veldig nøye med påføringen og sørg for at alt av hår er fullstendig mettet med blekemiddel. Hvis noen hårdeler får for lite blekemiddel på seg vil de tørke ut og ikke lysne like godt som resten av håret, noe som igjen fører til ujevnt resultat.

Og jeg anbefaler å påføre i lengdene først og vente med røttene til lengdene er halveis til den lysheten du ønsker. Røttene lysner mye fortere enn lengdene, så du kan fort ende opp med stor fargeforskjell om du ikke venter med dem til sist.

Anonymous poster hash: c3fa5...99c

Jaa, der sier du noe! Det er noe med å farge røttene først ja, det blir kanskje litt vanskelig å få til selv første gangen.. For å farge ettervekst senere ser jeg ikke for meg som noe problem.

Kanskje jeg bare skal få hjelp da, så redd for at det blir veldig ujevnt mellom ettervekst og farge inntil hodebunnen nå :fnise:

Men samtidig så gira på å få lysere håår, nåå!

Har hatt rødt før, men fått utført en vellykket striping hos frisøren for mange mnd siden, så nå har jeg ikke synlig ettervekst siden det er veldig nært min farge, men det lysner vel fortere uansett. :)

Første gangen er vel lurt med hjelp! Tusen takk for svar :laugh:

Anonymous poster hash: 2797d...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...