Gjest Madley Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Hva var det verste og hva var det beste med dagen? Ærlige svar takk.... Og hva grudde du deg på forhånd mest til?? Jeg har begynt å grue meg om noen skulle være i tvil! Ikke til å bli gift, men til all oppmerksomheten og den laaaaange dagen!
Gjest MrsL Skrevet 18. juli 2004 #2 Skrevet 18. juli 2004 Det verste: Grudde meg litt til talen jeg skulle holde Det beste: Alt sammen
Gjest MrsL Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 Grudde meg mest til på forhånd: Ingenting. Trodde jeg skulle grue meg veldig, men den følelsen uteble gitt
Gjest Fighter Skrevet 18. juli 2004 #4 Skrevet 18. juli 2004 Var nervøs for: - å snuble i noe - skli på isen - om ungene kom... Beste: - alle trivdes i selskapet - ungene kom og ville bli lenge - vet, ikke egentlig. Alt.
Holly Hobbie Skrevet 21. juli 2004 #5 Skrevet 21. juli 2004 Jeg var skikkelig nervoes for aa gaa opp kirkegulvet, si loftene ogall oppmerksomheten. Men i det kirkedorene gikk opp, var all nervositet som blaast bort! Jeg storgliste meg gjennom hele vielsen (min mann graat masse - av glede selvsagt!) og vi klarte alt sammen helt fint! Den eneste som gikk litt galt, men som egentlig bare var morsomt, var da en av brudepikene traakket paa sloeret mitt - hodet mitt ble dratt bakover og jeg trodde jeg skulle faa whiplash!! Men det gikk greit det ogsaa...Ikke alle saa det heller (men vi har et morsomt bilde av ansiktet mitt i det det skjer!). Det aller beste var at alle storkoste seg - fra brudeparet til alle gjestene, min mormor inkludert. Vi har faatt bare positive tilbakemeldinger, de fleste lydende "de3t er det beste bryllupet vi noengang har vaert i" - og jeg tror faktisk de mener det! Festlokalene var midt i blinken - utrolig romantisk setting, intimt og koselig. Maten var superb, talene var kjempebra, sangene morsomme (inkludert en litt omskreven versjon av Love and Marriage!!). Det var kort og godt den beste dagen i mitt liv hittil! Saa ikke gru deg, du! Det blir helt sikkert mye bedre enn du har forestilt deg!!
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 Det verste: Uten tvil å gå opp kirkegulvet! Har aldri opplevd noe så nervepirrende..... Det beste: Øyeblikket da vi senket oss nakne ned i badekaret etter vel-endt dag, huset for oss selv og bare ro og fred....... Ingenting kan overgå det. Lengden på dagen kunne definitivt vært dobbelt så lang! Gled, deg Mad-Leya, dagen blir helt fantastisk!! Du kommer til å stråle av dobbelt lykke fordi dere endelig står der, og du kommer til å se på din vakre elskede og tenke at dette blir den lykkeligste dagen i ditt liv. Og det vil den bli også.......
April Skrevet 22. juli 2004 #7 Skrevet 22. juli 2004 Det jeg gruet meg mest til på forhånd var å gå opp kirkegulvet, men det gikk bra! Og jeg hadde uten problem gjort det 1000 ganger til.. Det verste med dagen var egentlig ikke før dagen etter, da stemoren min atter en gang visste sin sanne jeg :-x Og som jeg gikk å bekymret meg for både før og på bryllupsdagen.. Det beste med dagen var at alle hadde det fint, vi har fått kjempe mye skryt om at alt var perfekt og planlagt til den minste detalj! Været var akkurat som det skulle og det meste ble som jeg hadde tenkt :-)
Fru Snurp Skrevet 22. juli 2004 #8 Skrevet 22. juli 2004 Det jeg gruet meg mest til: INGENTING :-) Det verste: Å sitte hos frisøren og ha dårlig tid og plutselig oppdage at de ikke har make-up selv om det er avtalt at de skal ta sminkingen Det beste: Alt annet en overnevnte punkt :-)
Augustbrud02 Skrevet 22. juli 2004 #9 Skrevet 22. juli 2004 Gruet meg mest til: om noe uventet skulle skje eller at noen av bestillingene våre plutselig ikke var på plass p.g.a. misforståelser. Det værste med dagen: at den gikk så fort Det beste med dagen: alt sammen, vielsen, talene, bryllupsvalsen... Og det å se mannen min så flott!
camie Skrevet 30. juli 2004 #10 Skrevet 30. juli 2004 Gruet meg mest til: Å ta bildene hos fotografen og om ungene ville gå opp kirkegulvet (de var så nervøse på øvelsen) Det værste med dagen: At kjolen min ble møkkete når jeg tok taxi fra frisøren og opp til kirka, jeg holdt på å begynne å grine på vei inn kirka!! Det beste med dagen: Det å få møte alle mine kjære, samlet på en plass! Gå opp kirkegulvet, bryllupsnatta, frokosten dagen etterpå. Ja, kort summert, ALT!! Hele dagen var perfekt!!
viwi Skrevet 31. juli 2004 #11 Skrevet 31. juli 2004 det beste vat at vi endelig ble gift. Dette hadde vi venta lenge på... Nest etter det var seremonien det aller beste.. det verste var at dagen gikk så fort og at fotografen var så treg at han ikke tok de bildene jeg ville han skulle ta. ( vi hadde en privat hobbyfotograf)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå