AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Logger meg ut for denne da jeg synes dette er litt personlig. Var på date i helgen. Vi matchet på Tinder og snakket litt før han spurte meg ut på et par drinker neste kvelden. Ble positivt overrasket da jeg møtte ham - han var kjekk, veldig hyggelig, intelligent, høflig og morsom - kort fortalt helt perfekt. Vi hadde en veldig koselig date, tilbrakte flere timer sammen. Samtalen fløt og det virket som han koste seg like mye som jeg. I løpet av kvelden spurte han om hvilke planer jeg hadde for resten av helgen - jeg hadde endel planer, men tror at dersom jeg ikke hadde hatt det ville han spurt om vi skulle finne på noe. Han var en ordentlig gentleman hele kvelden, og på slutten av daten tilbød han seg faktisk å følge meg hjem selv om det var i motsatt retning til der han bor. Vi kysset utenfor leiligheten min og det var veldig koselig. Han spurte om han kunne ringe meg. Jeg sa ja. Vi tok farvel. Jeg tror både ham og jeg hadde lyst til å se hverandre igjen, og jeg så for meg at vi ville planlegge noe for den kommende uken (altså nå) To dager senere hadde jeg ikke hørt fra ham enda, og jeg ville gjerne vite hvilke dager han evt. kunne finne på noe siden jeg har en travel hverdag med mye planer. Sendte derfor en liten melding og spurte hvordan resten av helgen var osv. Han svarte med en gang, lang melding. Vi skrev litt frem og tilbake, han spurte om jeg ville 'hang out' på torsdag (vi bor ikke i Norge, han er ikke norsk). Jeg kunne ikke torsdag så foreslo onsdag istedet. Han var ikke sikker på om han kunne og skulle undersøke og si fra til meg asap. Dette er to dager siden nå, og han har ikke sagt fra om han kan eller ikke. Føler litt på meg at han kanskje ikke var så interessert som jeg trodde. Synes det er litt merkelig å la meg vente slik. En venn av meg sa at kanskje han egentlig trodde noe mer skulle skje da vi var på date, at han ville bli med meg hjem, og at da det ikke skjedde ble han kanskje skuffet og mistet litt interessen. Det virket ikke slik på meg, men nå vet jeg liksom ikke helt. Hva tenker dere om dette? Litt forvirret. Anonymous poster hash: 11a15...200
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 At du ikke tok ham med deg hjem er jo kjempebra. Hadde væt verre om han ikke ga lyd fra seg etter dere hadde sex og egentlig ikke kjente hverandre. Et dårlig tegn er at han foreslo å møte allrede neste dag etter dere fikk kontakt på nett. Det kan være et tegn på at han har enkelte dater med flere, prøver å ikke miste tiden på samtalene før han møter kvinner. Du sier han ikke er norsk. Er det greit i hans land/kultur at jenter tar initiativet like mye som i Norge? Hva om han opplever deg som alt for "på". Du sender melding først, du føreslor dato for et møte selv osv. Mange menn i utlandet ville foretrukket å ha en mer ledende rolle. Ikke kontakt ham flere ganger, men heller vent til han kontakter deg. Gjør han ikke det i løpet av 1 uke, så kan du bare glemme ham. Anonymous poster hash: 586f8...2c6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Kjipt å høre! Hvor bor dere? De aller fleste menn kan virke veldig interesserte, og vil heller sjarmere deg til sengs enn å mase deg til sengs, om du skjønner. Kjipt, men sånn er det. Mye mulig at han er veldig distré også :-) Anonymous poster hash: 204b5...c65
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for svar dere. Han er fra Canada, vi bor her begge to. Syntes også det kanskje var litt tidlig å møtes allerede neste kvelden, men det var liksom en ganske avslappet date, så jeg syntes det var ok. Nå er jeg litt usikker på hele greia altså. Synes bare det er veldig rart, for jeg syntes han virket som en ordentlig fin fyr og vi var veldig på bølgelengde. Nå tenker jeg at jeg kanskje tok litt feil der. Ellers kan det jo hende at jeg bare overanalyserer for ingen grunn, kanskje han bare har hatt det litt travelt disse dagene og derfor har glemt bort å ta kontakt for å avtale date. Jeg har ikke tenkt å ta kontakt med ham igjen, venter for å se om han tar kontakt. Hvis ikke er det bare on to the next one. Synes bare det er rart om magefølelsen min var så feil, jeg pleier å være god på dette. Anonymous poster hash: 11a15...200
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Dette hørtes nesten ut som en kar jeg har vært borti. Bor dere i Canada nå, og dater der? Eller har dere datet her i Norge? Uansett, det kan hende han har vært travel og hatt mye å gjøre. Vet du noe om hva han driver med ellers? Har han en aktiv hverdag? I så fall kan det jo gå mye tid til dette, så han venter muligens på noe fri før han inviterer til noe. Anonymous poster hash: 92d05...229
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for svar dere. Han er fra Canada, vi bor her begge to. Syntes også det kanskje var litt tidlig å møtes allerede neste kvelden, men det var liksom en ganske avslappet date, så jeg syntes det var ok. Nå er jeg litt usikker på hele greia altså. Synes bare det er veldig rart, for jeg syntes han virket som en ordentlig fin fyr og vi var veldig på bølgelengde. Nå tenker jeg at jeg kanskje tok litt feil der. Ellers kan det jo hende at jeg bare overanalyserer for ingen grunn, kanskje han bare har hatt det litt travelt disse dagene og derfor har glemt bort å ta kontakt for å avtale date. Jeg har ikke tenkt å ta kontakt med ham igjen, venter for å se om han tar kontakt. Hvis ikke er det bare on to the next one. Synes bare det er rart om magefølelsen min var så feil, jeg pleier å være god på dette. Anonymous poster hash: 11a15...200 Kan jeg spørre om alderen til denne fyren? Anonymous poster hash: 92d05...229
Meline37 Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Logger meg ut for denne da jeg synes dette er litt personlig. Var på date i helgen. Vi matchet på Tinder og snakket litt før han spurte meg ut på et par drinker neste kvelden. Ble positivt overrasket da jeg møtte ham - han var kjekk, veldig hyggelig, intelligent, høflig og morsom - kort fortalt helt perfekt. Vi hadde en veldig koselig date, tilbrakte flere timer sammen. Samtalen fløt og det virket som han koste seg like mye som jeg. I løpet av kvelden spurte han om hvilke planer jeg hadde for resten av helgen - jeg hadde endel planer, men tror at dersom jeg ikke hadde hatt det ville han spurt om vi skulle finne på noe. Han var en ordentlig gentleman hele kvelden, og på slutten av daten tilbød han seg faktisk å følge meg hjem selv om det var i motsatt retning til der han bor. Vi kysset utenfor leiligheten min og det var veldig koselig. Han spurte om han kunne ringe meg. Jeg sa ja. Vi tok farvel. Jeg tror både ham og jeg hadde lyst til å se hverandre igjen, og jeg så for meg at vi ville planlegge noe for den kommende uken (altså nå) To dager senere hadde jeg ikke hørt fra ham enda, og jeg ville gjerne vite hvilke dager han evt. kunne finne på noe siden jeg har en travel hverdag med mye planer. Sendte derfor en liten melding og spurte hvordan resten av helgen var osv. Han svarte med en gang, lang melding. Vi skrev litt frem og tilbake, han spurte om jeg ville 'hang out' på torsdag (vi bor ikke i Norge, han er ikke norsk). Jeg kunne ikke torsdag så foreslo onsdag istedet. Han var ikke sikker på om han kunne og skulle undersøke og si fra til meg asap. Dette er to dager siden nå, og han har ikke sagt fra om han kan eller ikke. Føler litt på meg at han kanskje ikke var så interessert som jeg trodde. Synes det er litt merkelig å la meg vente slik. En venn av meg sa at kanskje han egentlig trodde noe mer skulle skje da vi var på date, at han ville bli med meg hjem, og at da det ikke skjedde ble han kanskje skuffet og mistet litt interessen. Det virket ikke slik på meg, men nå vet jeg liksom ikke helt. Hva tenker dere om dette? Litt forvirret. Anonymous poster hash: 11a15...200 Han foreslo jo torsdagen, dvs at jeg tror at han har hatt lyst å møte deg igjen, men mulig at noe er skjedd ... som gjør at han er stille. Hvis du er interessert så ville jeg spurt han om det var en dag som passet bedre for han. Men hvis ikke så ville jeg ha vært stille.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 TS her. Han tok kontakt i går kveld og sa at han kunne på onsdag. Da hadde jeg allerede lagt planer for den kvelden iom at jeg ikke trodde han ville/kunne finne på noe. Sa unnskyld for det og det virket som han syntes det var litt kjipt. Sa da at vi kunne møtes for en kaffe litt tidligere på kvelden om han ville det, altså før planene mine begynner. Virket som om han var glad for det og jeg ser han altså derfor ikveld. Skal se det litt an etter denne daten. Tar det ikke så alvorlig. Vi er i midten av 20-årene begge to, han har aldri vært i Norge til den som spurte om det. Anonymous poster hash: 11a15...200
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 Lykke til Og ja, i USA/Canada (eller egentlig hvor som helst utenfor Norge) er det ikke så vanlig at jenter tar mye initiativ. Jeg har bodd mesteparten av mitt liv i utlandet og lar alltid menn ta initiativ - hvilket de vil når de er interessert. Anonymous poster hash: 82baa...3b5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #10 Skrevet 29. oktober 2014 TS her. Han tok kontakt i går kveld og sa at han kunne på onsdag. Da hadde jeg allerede lagt planer for den kvelden iom at jeg ikke trodde han ville/kunne finne på noe. Sa unnskyld for det og det virket som han syntes det var litt kjipt. Sa da at vi kunne møtes for en kaffe litt tidligere på kvelden om han ville det, altså før planene mine begynner. Virket som om han var glad for det og jeg ser han altså derfor ikveld. Skal se det litt an etter denne daten. Tar det ikke så alvorlig. Vi er i midten av 20-årene begge to, han har aldri vært i Norge til den som spurte om det. Anonymous poster hash: 11a15...200 Okei, så dere er i Utlandet altså. Da er det ikke samme karen. Datet akkurat en fra Canada selv (Som nå bor i Norge) han er vel 28. Hadde vært "morsomt "om det var samme karen. Anonymous poster hash: 92d05...229
Gjest tomasjj Skrevet 29. oktober 2014 #11 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Dere virker jo å ha litt mye på gang her, siden dere ikke greier å skyfle litt rundt på planene deres for å møtes. Prioriteringer. Når man treffer noen man liker, så er det ikke noe vits å spille hard to get, bare ikke være helt solgt med en gang. Endret 29. oktober 2014 av tomasjj 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå