Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Jeg må gå til innkjøp av ny rouge. Har hittil brukt pudderrouge. Hva er forskjellen mellom den og kremrouge. Hva foretrekker du og hvorfor. Ta gjerne med merket. Har i mange år brukt Dior men har ingenting mot å bytte merke. Kan det være en ide å bytte ut rouge med solpudder? Jeg sminker meg gjerne men det skal synes minst mulig
Gjest Lea Skrevet 18. juli 2004 #2 Skrevet 18. juli 2004 Jeg liker best pudder-rouge. Og aller helst solpudder. Da blir det mest diskret. En regel sier vel at man skal bruke krem på krem og pudder på pudder, men jeg bruker foundation (krem) med pudder-rouge/solpudder utenpå.
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 Jeg bruker vanlig fuktighetskrem under, men en som er veldig lett og trekker godt inn. Det blir ingen problemer med pudderrouge da.
Gjest Lea Skrevet 18. juli 2004 #4 Skrevet 18. juli 2004 Det er vel heller verre andre veien (pudder med kremrouge utenpå). Synes at du skal prøve deg på solpudder jeg. Kan anbefale Cliniques, men det finnes sikkert mange som er like bra.
Gjest Ethereal Skrevet 18. juli 2004 #5 Skrevet 18. juli 2004 Jeg bruker pudderrouge, hvis jeg i det hele tatt bruker rouge. Solpudder er obligatorisk, og av og til rosa rouge i kinnene i tillegg. Jeg har en fra MAC, men det merket er vanskelig å få tak i her i Norge. Chanel har mange flotte farger.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2004 #6 Skrevet 18. juli 2004 jeg liker best kremrouge, clinique eller lancome sine er bra. dette fordi jeg har ganske tørr hud. solpudder er genialt, men ikke bruk det til vinteren! uansett er jo det lenge til
Gjest Ethereal Skrevet 18. juli 2004 #7 Skrevet 18. juli 2004 Solpudder kan brukes hele året; finnes i ulike nyanser, og man kan jo bruke mer i den årstiden man er naturlig brun.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2004 #8 Skrevet 18. juli 2004 Jeg liker pudderrouge bedre enn krem, det er lettere å få det naturlig. Clinique har de beste rougene, i hvert fall for oss med litt fet hudtype.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2004 #9 Skrevet 18. juli 2004 Solpudder kan brukes hele året; finnes i ulike nyanser' date=' og man kan jo bruke mer i den årstiden man er naturlig brun.[/quote'] det kommer selvsagt an på hudfargen, men på min relativt vinterbleke hud, synes jeg det ser mer naturlig ut med feks en rosa rouge enn solpudder om vinteren. men dette er selvfølgelig smak og behag, og som sagt avhengig av hudfargen
Mona Skrevet 19. juli 2004 #10 Skrevet 19. juli 2004 Jeg synes kremrouge er vanskeligere å få likt og pent. Har lenge siklet på solpudder, endelig fått sambo til å kjøpe til meg i taxfree!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå