Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ingen regler, men sånn er ca mitt mønster.

Jeg har hatt fire forhold og de har hatt mange likhetstrekk for hvordan forholdet utviklet seg. Jeg er en kvinne i 20-årene.

"Date" definerer jeg som når han og jeg gjør noe alene, det er vanligivs ikke noe stearinlys og restaurant, men mer hverdagslige ting. Vanligivs er sex et skille for meg som viser at begge er interessert i noe mer. Men jeg driver ikke med internett-dating, så jeg vet ikke hva standaren er der.

a) Vanligvis første kyss på 2.-4. "date". Eventuelt på en fest hvis vi er gode venner.

b) Sex på 3.-5. "date"

c) 1-4 uker etter sex møter man venner

d) 1-4 uker etter sex snakker vi om å være eksklusive eller ikke.

e) 4-8 uker etter sex møter man noe familie (ikke mange, men feks en søster)

f) 2-4 måneder etter sex definerer vi oss som "sammen" eller "kjærester"

g) 4-6 måneder begynner man å snakke om å flytte sammen og ordne framtida.

Jeg tenkte på dette her om dagen og følte at jeg definitivt har et mønster. Jeg tror dette er en ganske standard, men jeg er usikker. Hvordan er deres mønster?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy å se hvordan andre gjøre det!

Jeg er jente i begynnelsen av 20-årene.

Her er mitt "dating-mønster":

a) Kysser mange. Nesten hvem som helst på fest. Edru kysser jeg KUN menn jeg er interessert i.

b) Jeg venter litt med sex. Kanskje en måned etter romantisk interesse.

c) Jeg tenker på de jeg holder på med som venner. Så de kan møte venner når som helst.

d) Jeg snakker aldri om å være ekskluive. Tar det som en selvfølge.

e) Introduserer IKKE familie før etter et par måneder etter vi har blitt et slags par.

f) Definerer meg aldri som sammen med noen. Det er noe man føler og ikke definerer.

g) Jeg har aldri kommet til flytte-sammen-stadiet. Selv etter et over ett-årig-forhold.

Skrevet

Vet ikke at jeg har noe mønster egentlig, men interesant å lese andre sine. Selv gjør jeg vel egentlig bare det som føles riktig, og det avhenger jo veldig av personen jeg dater :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...