Gjest gutt81 Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Er en gutt som de siste to årene har vært sammen med en jente som er adoptert fra sør korea.. Hun kom til norge når hun var 6 mnd.. Hun er en kanon kjekk jente og vanvittig sexy.. Men må ofte forsvare meg med at jeg er sammen med ein "guling" som mange kaller henne, mange sier at hun er kanon sexy, men kaller hennes folkeslag for all slags mulig piss bak ryggen våres. Er så lei av å måtte forsvare henne alltid, ikke det at det jeg vil bli kvitt henne, jeg elsker henne øve alt på jord, men blir så frustrert av å høre på alt dritten folk snakker.. Off, dette ble litt rotete, men så e jeg ikke vant me å skrive innlegg i diskusjons forum..
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2004 #2 Skrevet 18. juli 2004 Hva med å ta avstand fra de som snakker så mye dritt om henne da? fortell hva du mener om det til de!! Om det er vennene dine så er de ikke mye å samle på for å si det sånn! Hadde ikke godtatt det i allefall, å er du sliten av å måtte "forsvare" henne heletiden, så som sagt kutt ut kontakt med de!!
Gjest 1111 Skrevet 19. juli 2004 #3 Skrevet 19. juli 2004 Jeg er helt enig med gjest. Du kan ikke fortsette å forsvare henne gang etter gang etter gang. du sier selv at du er lei av det - så hvorfor ikke si ifra om hva du mener om det?
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #4 Skrevet 19. juli 2004 Kan forstå hvordan du føler det. Dessverre er nok ikke dette forumet et sted å ta opp slike problemer. Bare se litt lenger nede i disuksjonene hvor sterke folks fordommer her er bl.a. mot thai jenter.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2004 #5 Skrevet 19. juli 2004 Kan forstå hvordan du føler det. Dessverre er nok ikke dette forumet et sted å ta opp slike problemer. Bare se litt lenger nede i disuksjonene hvor sterke folks fordommer her er bl.a. mot thai jenter. Det blir noe helt annet. Der har du kulturforskjellene som kommer inn, samt at det ofte er litt spesielle menn som velger koner der nede fra. Dette her handler om ei norsk jente som tilfeldigvis er født i Korea. Overse snakket du, gutten - bor du på et lite sted, kanskje? Kjenner ikke disse folkene kjæresten din? Merkelige greier egentlig - jeg har en venn i Oslo som har ei jente med samme bakgrunn som din, og jeg har aldri hørt at han har opplevd det der...
Gjest gutt81 Skrevet 19. juli 2004 #6 Skrevet 19. juli 2004 Vi bor i grunnen ikke på ett veldig lite sted. 1 mil utenfor stavanger ca, men det er en ikke altfor stor kommune.. men jeg fatter ikke at folk allti skal bak snakke henne, fordi hun er adoptert fra korea.. off, men vi er jaffal gla i hver andre..
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 Bare overse dem. Jeg er gift med en afrikaner. I begynnelsen trodde jeg at folk glodde på oss når vi gikk på gaten, men tror mye av det var fordi jeg følte og kanskje forventet det. Nå har jeg vendt meg til at noen glor. Men jeg er stolt over at jeg har en flott afrikansk mann og går med hevet hode. Så nå føler jeg ikke det samme lenger. Så var jeg deg, så vis alle at du er glad i henne og gå med hevet hodet sammen med henne. Møt blikket til folk som stirrer og jeg tror det vil gå over. Mye kan være at du bare føler det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå