Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tett i pappen?
Skrevet

Noen som har gode erfaringer med å gi gutter, menn all verdens tid? Hvor lenge er det hyggelig med tekstmeldinger, telefoner og e-post uten å treffes?

Hvorfor la de det pågå på denne måten når de vet at en jente, kvinne er interessert?

Hva kan vi gjøre med situasjonen?

(Nei, det passer ikke å fortelle at han jeg skal ut med en annen. Nei, jeg vil helst slippe å invitere han på noe da jeg tok for mye initiativ før. Nei, jeg greier ikke å droppe han uten å vite om det er en mulighet.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver så mye motstridende at jeg rett og slett ble lett forvirret. Kan du prøve å ordlegge deg på nytt?

Gjest Tett i pappen
Skrevet

Hva er det som er motstridende??????

Gjest randi
Skrevet

"Nei, det passer ikke å fortelle at han jeg skal ut med en annen. "

-Denne var litt uklar.

Når det er sagt, så virker det ikke helt seriøst fra hans side. Kanksje han liker deg, men ikke vil binde seg ennå. Kanskje han ikke aner hva han vil.

Uansett kan du ikke fremtvinge noe, og det eneste du kan gjøre er å prøve å gå videre.

Hvis du virkelig MÅ ha klarhet, foreslår jeg at du spør han rett ut. Du har jo ingenting å tape?

Gjest Xavia
Skrevet

(Nei, det passer ikke å fortelle at han jeg skal ut med en annen. Nei, jeg vil helst slippe å invitere han på noe da jeg tok for mye initiativ før. Nei, jeg greier ikke å droppe han uten å vite om det er en mulighet.)

det var vel dette her som ble motstridene for meg også, sammenlignet med hva som sto først i innlegget ditt.

Forklar litt bedre da? Vil du noe mer med denne gutten, eller ikke??

Skrevet

Jeg bare antar at den parantesen var ting du ikke ønsket å få råd om å gjøre..(altså ta kontakt, si at du skal på date med en annen osv).

Nå vet jeg ikke hvor lenge denne mannen har holdt kontakt på tusen rare måter uten å treffe deg, men om dette har pågått over lengre tid (for meg mer enn 2 uker !?) uten sjelelig grunn for at det skal være sånn (han befinner seg laaaaangt unna, er i Nordsjøen på jobb etc) så tror jeg at han muligens er

1. usikker

2. useriøs

3. ikke helt i stand til å ta en konfrontasjon.

Det er jo sånn at vi ofte leser så mye positivt inn i selv enkle ting som det egentlig ikke skulle være særlig med positivt å lese inn i, bare fordi vi vil.

Hvis du setter deg ned og tenker over det som er blitt sagt osv. vil du kanskje selv klare å få et klarere bilde av hvordan situasjonen egentlig er. Vær litt hard mot deg selv og ikke gi deg selv "bonuspoeng" fordi han svarte "i lige måde" når du sa: "savner deg" eller lignende fraser.

Folk flest har ofte veldig lett for å lese litt for mye i enkle handlinger, bare fordi man liker den som utfører handlingene, derav tror jeg mange av oss kan innbille seg at man "gir han tid", når det som egentlig foregår er at man trekker ut ting i langdrag.

En annen ting: du skriver at du tok initiativ litt for mye i starten, det kan jo hende at han regner med at dere er venner, siden du ikke stadig foreslår dater/treff/stevnemøter lenger.

Jeg vet ikke hvor mye til hjelp dette var, men lykke til med å finne ut av hva som foregår iallfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...