AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Hei! Er virkelig på utkikk etter ny vinterjakke. Har lite former, så ønsker en slik jakke som på bildet. (Den er fra Ellos, 2010, og er perfekt! ) Noen som vet hvor jeg kan kjøpe? Drømmen er vinrød farge, men kan leve med svart/ blå om fasongen er riktig Anonymous poster hash: df4f9...5c3
Gjest Lille-pus Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Har du sjekket ut om Stormberg kan ha en du liker? Jeg tenkte aller først på denne, men det er ingen typisk vinterparkas om du bor i litt kalde strøk. Kaldt og tørt: Noe slikt som denne kanskje? Begge disse er bare raskt identifiserte plagg fra nettbutikken til Stormberg. Jeg tør anbefale deg å ta en 'ruslerunde' i nettbutikken og se om det er noe du liker
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for svar! Var fin den du linket til, men har samme "problemet" som alle andre jakker nå med snøring i livet og ikke under bysten.. Skal absolutt titte mer på Stormberg, var et par fine der Anonymous poster hash: cad19...9ac
teit1 Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 sånn her? http://www.miinto.no/p-268646-miss-smith-svea-burgunder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå