Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg retter ut håret, så får jeg fett hår nesten med en gang! Det er så irriterende, da må jeg vaske det oftere og rette det ur oftere, fører bare til ekstra slitasje.

Må jo være fordi at jeg har så fet hodebunn da? Har ganske frizzy hår med volum om jeg ikke retter det, utrolig stygt, men så fort det legger seg så blir det fett.

Er det noe jeg kan gjøre for å få en mindre fet hodebunn?

Anonymous poster hash: d2794...a08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørrshampo er din venn i nøden! Fikser dette problemet på null komma niks :-)

Skrevet

Bruk tørrshampoo!

Anonymous poster hash: 0df1b...53d
Skrevet

Jeg har samme problemet. I tillegg har jeg psoriasis så jeg kan ikke bruke alt av sjampoer heller. Men jeg liker Shu Uemura sin cleansing oil shampoo (den er for fett hår) + at jeg kjøper en tørrsjampo som ikke er spray, men pudder. Føler den er mye bedre fordi tørrsjampoer som er i sprayform føler jeg gjør håret enda mer fett etter en stund. Kjøper både sjampo og tørrsjampoen på feelunique.com. Merket til tørrsjampoen heter Ambiance og kommer i flere farger. Genialt dersom du ikke er blond.

Anonymous poster hash: 675b4...a19
Skrevet

Du kan prøve med tørrsjampo etter retting, som mange skriver her.

Jeg opplever også å få fettete hodebunn etter bruk av rettetang, men det kan være pga. varmen antar jeg. At jeg blir svett, rett og slett...

Skrevet

TS her!

Bruker tørrsjampo, det ser bra ut en dag med det, men så blir håret tungt og det vises at det er brukt tørrsjampo og det er bare flatt og dødt etter det..

Er det noen produkter jeg kan bruke da, spesiell shampoo eller noe?

Anonymous poster hash: d2794...a08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...