AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Eg er forelska i ein mann på studiet mitt. Men han heng alltid med vener. Når vi gjør noko saman er det alltid som ei gruppe. Han har ikkje facebook og eg har ikke nummeret hannes. Korleis kan eg ta kontakt på tomannshånd? Han er sjernert og lukka, så eg må ta første iniativ. Anonymous poster hash: 6acec...9c8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er alltid forelsket men jeg blir svært syk av det, selvom jeg ikke klarer å unngå det. Jeg blir så syk at jeg blir innlagt. Det er både grusomt og fantastisk på en gang. Lykke til Anonymous poster hash: 552c0...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er alltid forelsket men jeg blir svært syk av det, selvom jeg ikke klarer å unngå det. Jeg blir så syk at jeg blir innlagt. Det er både grusomt og fantastisk på en gang. Lykke til Anonymous poster hash: 552c0...4b9 Hahah, eg er og litt sånn. Kan eg spørja ein felles ven om nummeret hannes? Eller er det rart? Eller skal eg spørja han om nummeret hannes forran alle andre? Eller spørja han ut forran alle andre? Alt blir gale, men eg vil så gjerne ha kontakt. Han går ikkje på fest, så kan ikkje ta kontakt der... Anonymous poster hash: 6acec...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå