AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Forslag til en god, parfymefri (eller mild i lukt) tørrsjampo? :-) Alle jeg har prøvd er jo så overparfymerte at jeg blir kvalm. Send gjerne link.. Anonymous poster hash: 429f0...80c
Superblomst Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Om jeg husker rett så lukter ikke Proffs sin noe spesielt, jeg tenkte i allefall ikke over lukta når jeg brukte den i den versionen for brunt hår. Selv liker jeg best Batiste i lukten cherry. Den lukter jo ganske intenst når man først sprayer på, men det forsvinner relativt fort heldigvis
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Tusen takk for tips, skal sjekke ut! :-) Alt er vel bedre enn den jeg bruker nå, håper jeg! Anonymous poster hash: 429f0...80c
Gjest Citronella Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Den originale fra Batiste. Grønn/gul flaske. Lukter friskt og nøytralt.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Ambiance sine. Kommer i pudderform og ikke spray. Det liker jeg, for jeg syns de i sprayform bare gjør håret mer fett etterhvert. Det er en refill som du fester på en kost og så pudrer du det ned i håret. Kommer i mange farger også, noe som passer veldig bra for oss som ikke er blonde. Kjøpes på feelunique.com. Anonymous poster hash: 1d082...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå