Gå til innhold

Mitt utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ble jeg drukket ut.

Jeg var ganske sikker på at det vil skje denne dagen, så jeg var sånn halvveis klar for at noe kom til å skje.

Klokken elleve satt vi på kjøkkenet og spiste frokost, og plutselig kom det to store menn inn i stua. De tok en jakke over hodet mitt og bar meg ut i bagasjen i bilen. (stasjonsvogn så det var god plass). Fikk ikke tid til å kle på meg sko eller noe som helst.

Vi kjørte rundt en times tid i denne bilen. Hele tiden med jakke over hodet, hvor de forsøkte seg på litt "psykisk terror" tror jeg. De forsøkte at jeg skulle fortelle noen hemmeligheter eller noe. Siden jeg egentlig hadde så mye å si truet de med at de skulle kaste meg ut i vannet og greier.

Skummelt var det i hvertfall.

Etter litt kjøring hit og dit kjørte vi til byen. De bar meg ut av bilen, og jeg var helt sikker på at jeg ble kastet i vannet. De plasserte meg i en liten gummibåt på elva. Her møtte jeg venninnene mine.

De skumle mennene dro heldigvis, og nå var det tid for en liten ro-tur på. Fikk på meg et blått brudeslør jeg skulle gå med resten av dagen og redningsvest. Jeg fikk meg en ro tur da. Forbi to uterestauranter hvor satt og spiste og en båt full av turister.

Da jeg hadde rodd meg fram til målet mitt, skulle vi spise lunsj. Medbrakt mat og spesialdrikke til meg.

Jeg fikk på meg en sykepleieruniform, og turen gikk gjennom byen. Vi bar på gummibåten og pratet og hadde det koselig.

På torget, skulle folk kaste vannballonger på meg. 5 kroner per kast. Det ble en stor suksess, og både barn og eldre koste seg (og jeg ble våt).

Da vi var ferdige her var det tid for massasje. De andre jentene dro en tur hjem og skiftet, mens jeg og forloveren min dro og fikk dette. Det var kjempekoselig og deilig å bare slappe av.

Deretter dro vi hjem til forloveren min, og resten av "flokken" også kom etter hvert.

Vi spiste, drakk og koste oss, og alle ble jo selvfølgelig bare fullere og fullere da.

Etterhvert skulle vi ut på byen. Fikk gipset fast et ølglass til hånden. Fikk mye gratis drikke på grunn av dette.

Jeg hadde en kjempekoselig dag, og er veldig sliten i dag :-) Nå skal jeg bare glede meg til bryllupet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt røff start på utdrikningslaget kanskje..., men du var jo forberedt på at det ville skje noe denne dagen og venninne dine kjenner deg vel så godt at de visste at du ville takle kidnappingen bra. Fortsettelsen hørtes bra ut, særlig massasjen... Lykke til videre med bryllupsforberedelsene!

Skrevet

Håper du koste deg til tross for den noe brutale starten på utdrikningslaget

Skrevet

Hørtes ut som du hadde det kjekt...

Jeg hadde dødd om det var meg.

:roll:

Lykke til om 13 dager da :hoppe:

Skrevet

Håper du fikk sko etterhvert! Greit å ha det overstått?

Skrevet

Skoene ordnet seg heldigvis :-D Var ganske redd for at jeg måtte gå uten sko resten av dagen. Deilig at det er over, men jeg har faktisk aldri hatt det så morsomt før heller da.

Lykke til du også Jandia!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...