AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Det spørs jo når babyen begynner å gå, men hvilke uteklær er ett must fra 10mnd alderen frem til 1,5? Anonymous poster hash: bd7cb...800
Gjest Magdalene Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Nå på vinteren? Vinterdress, tykk jakke, vintersko (om barnet kan gå skikkelig), fotposer om barnet ikke går noe særlig. Balaklava-lue, votter.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Vi brukte nøstebarn ullfleece dress og softshell dress over når ute, synes det var bedre enn tykk vinterdress. Brukte fotposer istedenfor sko. Anonymous poster hash: 1bb0b...502
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Tynne og litt tykke ullklær(ullbukse er supert å ha under dressen når de sitter/krabber mye og det er ekstra kaldt). Utedress som ikke er stiv og enkel å krype i. Kjøpte ikke dyr dress men prøvde den på slik att jeg så att hun kunne bevege seg i den før jeg kjøpte. De hadde en dyrere også og den kom hun seg ikke av flekken i! Hun sliter den neppe ut uansett og her er det viktigst å tenke på att hun skal ha mest mulig glede av å være ute. Fotposer er også ett must før de går(de har rimelige på lindex jeg er fornøyd med).. Regndress har jeg også men den har vært lite i bruk. Anonymous poster hash: 0b33b...460
Engel Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Tenk ull for varme, og mest mulig vanntett ytterste lag da små unger krabber/sitter mye på bakken. Som andre har nevnt her må ikke dressen være for stiv. Velg sko som sitter godt på beinet og er lette og varme.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Når min eldste var rundt 10 mnd(på høsten) kjøpte jeg en tynn Reimatecdress. Den brukte han hele vinteren, med ull eller fleece under. På beina hadde han forede fotposer. Gjorde det samme med nr 2 når hun var like gammel Hadde også jakker som ikke var så altfor tykke, for det blir gjerne for tykt og klumpete når de sitter i vogn eller bilstol. Anonymous poster hash: 47269...4f3
Gjest Magdalene Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 for det blir gjerne for tykt og klumpete når de sitter i vogn eller bilstol.Anonymous poster hash: 47269...4f3 De skal ikke bruke yttertøy i bilstoler. Ei heller vi voksne store ytterjakker i bil. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 De skal ikke bruke yttertøy i bilstoler. Ei heller vi voksne store ytterjakker i bil. Fullstendig klar over det du, så prøver å unngå det., eller bruker noe som ikke er så tykke. Men er ikke alle som tenker sånn og må ha tykkest mulig jakker på barna så de ikke fryser(gud forby) Anonymous poster hash: 47269...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå