Calla Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Jeg skal gifte meg neste sommer, og har ikke vært ute og prøvd kjoler enda..Jeg vet jo sånn ca hva slags type stil jeg vil ha, men tenkte jeg skulle planlegge litt ekstra for å gjøre valget lettere.. Jeg har ganske brede skuldre og smale hofte..med andre ord er jeg litt V-formet. Bør vel da ha en kjole som skrår ut på underdelen, men jeg vet ikke hva slags skjæring på overdelen som passer meg best... Føler at jeg noen ganger ser enda mer bredskuldra ut i stroppløse topper og kjoler, men lurer da på hva som gir den motsatte effekten...v-formet overdel? lange armer? Noen som kan gi meg noen tips? Er redd for at jeg blir litt "blind" av glede når jeg endelig står der og prøver kjoler...
Bokalven Skrevet 18. juli 2004 #2 Skrevet 18. juli 2004 En korsettopp som fremhever bysten hadde sikkert blitt fint.
Gjest MrsL Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 Hvilke utrigninger kler du best synes du selv? I vanlige topper og sånt?
Calla Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2004 Vet ikke helt hva jeg kler best, har liksom ikke tenkt så mye på sånt før.... men kler ikke "firkantet" utringning ihvertfall, sånn som det blir med helt enkle topper med tynne stropper... hmm...vanskelig det her..
Gjest MrsL Skrevet 18. juli 2004 #5 Skrevet 18. juli 2004 Hva med en kjole i chiffon? Stoffet faller tungt og er nydelig. Kanskje med trompetermer i chiffon, eller brede skulderstropper? Hvilken str. bruker du?
Calla Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2004 Brede skulderstropper kan nok bli veldig bra ja... jeg bruker for det meste str.38.
Gjest MrsL Skrevet 18. juli 2004 #7 Skrevet 18. juli 2004 Da har du jo ett hav å ta av. Begynn med å surfe litt på nett etter kjoler. Det er så utrolig mange fine. Jeg giftet meg i en chiffonkjole og det er selvfølgelig min favoritt. Sjekk ut slike kjoler og se hva du synes.
Calla Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2004 Tusen takk for hjelpen.. må nok titte litt rundt ja. Men synes det er litt vanskelig å se for meg megselv i kjolene...modellene har jo alltid så perfekte formede kropper... men,men.. gleder meg til å prøve kjoler ihvertfall!
magnhild Skrevet 18. juli 2004 #9 Skrevet 18. juli 2004 Men jeg anbefaler deg å begynne nå og se etter. Prøve mange forskjellige typer kjoler. jeghar endt opp med en type kjole som jeg ikke ville ha i utgangspunktet, men som jeg etter å ha prøvd mange forskjellige snitt, fant ut at var det som passet meg best. Så jeg har stroppeløs med A-linjet skjørt... (I den jeg vil ha aller mest nå da selvsagt...) Når neste sommer skal du gifte deg da?
Calla Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2004 Gifter oss 19august.... Må nok dra ut og prøve litt snart ja.. Bor ikke langt fra sverige, så jeg tenkte jeg skulle titte i gøteborg, i tilegg har jeg hørt om en bra butikk i uddevalla. Har du noen tips?Har ikke all verden av penger å bruke på kjole, så det blir ikke noen design-kjole...
magnhild Skrevet 18. juli 2004 #11 Skrevet 18. juli 2004 Jeg har et kjolebudsjett på 5000,- så jeg skal bestille fra nettet, og da skal jeg bestille to kjoler også. Jeg har planer om å kjøpe fra Bridesave Der er det veldig billige, og jeg har enda ikke hørt noe negativt om dem. Så jeg har prøvd kjoler her i landet og funnet form, farge og str og så er det bare å bestille derfra. Det må legges til litt på porto og moms og toll, men det er fortsatt billig!!!
Calla Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2004 Okey..høres bra ut... Man må vel bestille i god tid da? Jeg føler at jeg begynner å bli litt overivrig jeg, men det er jo snart bare et år til... Forloveden tar fortsatt alt med ro, men det klarer ikke jeg...
magnhild Skrevet 18. juli 2004 #13 Skrevet 18. juli 2004 Jeg skal bestille nå i august. må bare få prøvd kjolen en gang til først... De har leveringstid på mellom 12-16 uker, så det er jo en stund da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå