AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Nå gir jeg snart opp. Treffer flotte, smarte menn. Men jo bedre kjent vi blir så viser det seg, at de er ødelagt av tidligere forhold. De klarer ikke helt å elske eller stole på en ny partner. Blir det for mye følelser, blir det skummelt og de trekker seg unna. Det blir så mye fram og tilbake, og tilslutt orker ikke jeg mer. De skal og gjerne straffe meg, for hva ex`n gjorde. Lurer virkelig på hvorfor jeg tiltrekker meg disse mennene. For regner jo med at de fleste single menn i 30 åra ikke er sånn. Noen andre som sliter med det samme. Anonymous poster hash: 5684a...fc0
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg hadde det akkurat på samme måte... Har BARE hatt uflaks på den fronten, men så så jeg et slags mønster! At jeg falt for feil type /sjanger hvis du forstår? Man har jo en slags "drømmemann" i tankene . Han skal være sånn og sånn osv. For å ta mitt eksempel. Jeg har alltid villet ha gutter som trener, de skal være muskuløse, litt badboys , spise samme type mat som meg /trene like mye osv. MEN disse gutta har stor sjans for å være egoistiske og kun tenke på seg selv. De er selvopptatte og som regel ustabile. Så jeg gikk litt inn i meg selv og tenkte, hva er det jeg MÅ ha!? Jo, jeg må ha en som er til å stole på, som gir meg den oppmerksomheten jeg trenger, og som kan vise meg kjærlighet, samt at han skal være tiltrekkenede selvfølgelig og en del andre ting som er viktig. Da jeg så bort fra at han måtte se ut på en spesiell måte, så jeg at det fantes mange som hadde de kvalitetene jeg trengte, men jeg måtte gå litt ned på andre krav som kropp og mat/trening for eks. Ville jo ikke ha en slask, så han måtte jo se ok ut og kunne være med på Elixia om jeg tengte det, men jeg måtte ikke ha en som var 110% dedikert til akkurat det. Så dukka det opp en fyr som hadde akkurat de verdiene jeg så etter og som ikke minst var snill og kjærlig. Så det finnes håp. Men let litt andre steder enn du pleier.. Går du etter håndtverkere, så se om du kan finne en i en annen sjanger med mange av de samme tingene du ser etter:) Anonymous poster hash: 8c90f...583 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg hadde det akkurat på samme måte... Har BARE hatt uflaks på den fronten, men så så jeg et slags mønster! At jeg falt for feil type /sjanger hvis du forstår? Man har jo en slags "drømmemann" i tankene . Han skal være sånn og sånn osv. For å ta mitt eksempel. Jeg har alltid villet ha gutter som trener, de skal være muskuløse, litt badboys , spise samme type mat som meg /trene like mye osv. MEN disse gutta har stor sjans for å være egoistiske og kun tenke på seg selv. De er selvopptatte og som regel ustabile. Så jeg gikk litt inn i meg selv og tenkte, hva er det jeg MÅ ha!? Jo, jeg må ha en som er til å stole på, som gir meg den oppmerksomheten jeg trenger, og som kan vise meg kjærlighet, samt at han skal være tiltrekkenede selvfølgelig og en del andre ting som er viktig. Da jeg så bort fra at han måtte se ut på en spesiell måte, så jeg at det fantes mange som hadde de kvalitetene jeg trengte, men jeg måtte gå litt ned på andre krav som kropp og mat/trening for eks. Ville jo ikke ha en slask, så han måtte jo se ok ut og kunne være med på Elixia om jeg tengte det, men jeg måtte ikke ha en som var 110% dedikert til akkurat det. Så dukka det opp en fyr som hadde akkurat de verdiene jeg så etter og som ikke minst var snill og kjærlig. Så det finnes håp. Men let litt andre steder enn du pleier.. Går du etter håndtverkere, så se om du kan finne en i en annen sjanger med mange av de samme tingene du ser etter:) Anonymous poster hash: 8c90f...583 Er jo gjerne også slik at man endrer litt prioriteringer og livsstil når man kommer i et forhold. Jeg pleier det ihvertfall Anonymous poster hash: ebd3e...889
RavN Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Joa du finner de i 30 årene også. Men som regel litt smartere enn de på 25 ;-) Så de på 35 er litt smartere enn de på 30. Klok av skade som jeg kaller det. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå