AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg abonnerte på xxxxxx i 7 mnd. Jeg ville ha en pause, så sendte mail om det, og de svarte meg i mail at det var stoppet. Uansett så kommer det ny sending 14 dager etterpå. Jeg ringer, og de sier det har skjedd en feil fra de. Pakken kom i en liten pappeske, og jeg satte et kryss over navnet mitt, og skrev: returneres til avsender Følte meg ikke forpliktet til å betale porto for en feil de har gjort. Så fikk jeg regning fra posten, og har fått purring (vært bortreist) Sendte mail til firmaet og la ved regningen. Jeg har ikke bestilt varen!!! De sier at jeg må betale returportoen. Noe jeg mener blir feil her Hvem har rett? Anonymous poster hash: 483f5...fda
Cowboy Lotte Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Sukk. Jeg ville betalt de 5 kronene i porto og smelt igjen døra og aldri bestilt noe fra dem mer.
Gjest Malanthor Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 De skal betale returporto men purringsgebyr er ditt ansvar.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Kontakt forbrukerådet, dette er et vanlig problem hos dem.Anonymous poster hash: dc632...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå