Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg abonnerte på xxxxxx i 7 mnd. Jeg ville ha en pause, så sendte mail om det, og de svarte meg i mail at det var stoppet.

Uansett så kommer det ny sending 14 dager etterpå.

Jeg ringer, og de sier det har skjedd en feil fra de. Pakken kom i en liten pappeske, og jeg satte et kryss over navnet mitt, og skrev: returneres til avsender

Følte meg ikke forpliktet til å betale porto for en feil de har gjort.

Så fikk jeg regning fra posten, og har fått purring (vært bortreist)

Sendte mail til firmaet og la ved regningen. Jeg har ikke bestilt varen!!!

De sier at jeg må betale returportoen. Noe jeg mener blir feil her

Hvem har rett?



Anonymous poster hash: 483f5...fda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk. Jeg ville betalt de 5 kronene i porto og smelt igjen døra og aldri bestilt noe fra dem mer. :)

Gjest Malanthor
Skrevet

De skal betale returporto men purringsgebyr er ditt ansvar.

Skrevet

Kontakt forbrukerådet, dette er et vanlig problem hos dem.

Anonymous poster hash: dc632...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...