kvinne26 Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg var sammen med en mann for 6 år siden.. Også kom jeg tilbake til hjemstedet mitt og da hadde mye forandret seg, han hadde fått en datter som var blitt 3 år, og han hadde hatt ett krevende forhold med den han var sammen med da! Og jeg hadde det tøft på den tiden vi møttes! Jeg leide huset hans og vi fikk kontakten i gjenn, og etterhvert spurte han meg om jeg kunne passe hunden hans! Jeg passet datteren hans noen ganger også.. Og etter 6 mån kjente jeg det at jeg hadde følelser for han enda,men han ville ikke ha noe forhold, han sa at han var ikke klar for forhold, men han kunne ha ett uforpliktende forhold. Å dum og blind som jeg var så ble jeg med på det. Og to uker senere kom han å sa at han følte seg som en dust fordi han følte at han utnyttet meg og at han hadde ikke kommet over x en sin.. Så han ville ikke mer. Så etter to uker der i gjenn ville han.. Men han ville ikke ha noe seriøst.. Og etter 3 mån så var det ikke blitt noe annerledes. Så var jeg på fest og fikk god kontakt med en annen en, å da han fikk vite det kom det mye negativt og når jeg flyttet ut av huset jeg leide av han så begynte han å mase om penger som han mente jeg skyldte han. Var det i det hele tatt følelser inni bildet eller skulle han bare ha en person der? Det har flyttet inn en annen kvinne i huset der nå som han har sjekket opp..
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg tror at han der kun er ute etter en ting.. Gutter er enkle sånn. Anonymous poster hash: aa9ef...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå