Gå til innhold

Nå skal jeg slutte! For godt!

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels
Skrevet

Nå vil jeg slutte med rus for godt! Vil ikke røre den dritten mer. Jeg hater det, og vil ikke at det skal ødelegge hele livet mitt. Har kastet alt! Blir tung natt men skal klare det nå. Vil begynne et skikkelig og godt liv. Typen vil også at jeg skal slutte. Alt for den man elsker!

Heia meg :)

• Liker 35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia deg. Du kommer til å klare det!

• Liker 1
Skrevet

Høres bra ut dette! Ståpåvilje og støttespillere er noe av det viktigste du kan ha med deg på veien! Ønsker deg lykke til!

Det er egentlig ikke relevant, men jeg ble nysgjerrig likevel på slags rus er det snakk om? (Husk at du ikke trenger å svare ;) )

Gjest Hummels
Skrevet

Høres bra ut dette! Ståpåvilje og støttespillere er noe av det viktigste du kan ha med deg på veien! Ønsker deg lykke til!

Det er egentlig ikke relevant, men jeg ble nysgjerrig likevel på slags rus er det snakk om? (Husk at du ikke trenger å svare ;) )

Heroin og kokain. Hater bare navnet på det. Vertfall den første, som prøver å ødelegge livet mitt.

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Heia deg. Du kommer til å klare det!

Takk :) Har en sterk tro om å klare det denne gangen.

Skrevet

Takk :) Har en sterk tro om å klare det denne gangen.

Hvor lenge har du gått på det? Er du homofil? Trodde du hadde hatt mange damekjærester?

Anonymous poster hash: db83e...de1

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du hadde dame for en uke siden? Lykke til.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

Men du må prioritere litt annerledes. Kjempefint at typen vil du skal slutte, men slutt nå for guds skyld for barnet ditt, og ikke for den nye typen.

Tipper moren og bestefaren til barnet kommer til å bruke det mot deg at du bruker heroin og vil holde deg unna ungen. Da er det greit å vise til rene pisseprøver.

Gjest Hummels
Skrevet

Hvor lenge har du gått på det? Er du homofil? Trodde du hadde hatt mange damekjærester?

Anonymous poster hash: db83e...de1

Har gått en stund. Hvor lenge vil jeg ikke si hvis det er greit. Er bifil. Liker både damer og menn.

Du hadde dame for en uke siden? Lykke til.

Takk :) Nei har ikke hatt dame på en stund, ikke annet enn ons og venner. Ikke skikkelig forhold siden "den bitcha" var utro.

Men du må prioritere litt annerledes. Kjempefint at typen vil du skal slutte, men slutt nå for guds skyld for barnet ditt, og ikke for den nye typen.

Tipper moren og bestefaren til barnet kommer til å bruke det mot deg at du bruker heroin og vil holde deg unna ungen. Da er det greit å vise til rene pisseprøver.

Skulle gjerne gjort det for barnets skyld også hadde det ikke vert for at hun skal ta abort.

Skrevet (endret)

Heroin og kokain. Hater bare navnet på det. Vertfall den første, som prøver å ødelegge livet mitt.

heroin er no skit, kokain også for den del -men dette veit du jo så godt.

Det største tipset jeg kan gi deg er å bruke tid ute av "urbane" strøk, kom deg ut på gåturer i skogen (litt seint med telttur kanskje..) og hold deg laaangt unna kontakter du brukte å kjøpe igjennom.

En kompis i kretsen ente med å flytte og begynne på skole et sted hvor det ikke var så høy rus-statistikk for et år, han holdt på å gå under flere ganger (blandt annet da vi ikke kunne stoppe han fra å kjøpe kokain/amfetamin med seg hjem etter å ha vært på besøk i Oslo.

Men, han har kjempa seg igjennom -og i dag er han en helt annen fyr, roligere og lykkeligere -med utdannelse, jobb og kjæreste.

Jeg heier på deg! Du fikser dette! :danse::blomst:

(og om du røyker weed så er det det eneste rusmidlet jeg anbefaler at du ikke slutter med, det har vist seg å være vanskeligere å holde seg i skinnet med alkohol i blodet enn å røyke seg en spliff i ny og ne. Likevel så beholder du noe du kan roe ned med når abstinensene kommer.)

Endret av Colargol
Gjest supernova_87
Skrevet

Heia kjære du!

Så godt at du har motivasjon til å slutte og støtte i typen. Lykke, lykke til! :hug:

Skrevet

Lykke til!!! You can do it :) Heia!

Anonymous poster hash: 14b65...677
Skrevet

Har gått en stund. Hvor lenge vil jeg ikke si hvis det er greit. Er bifil. Liker både damer og menn.

Takk :) Nei har ikke hatt dame på en stund, ikke annet enn ons og venner. Ikke skikkelig forhold siden "den bitcha" var utro.

Skulle gjerne gjort det for barnets skyld også hadde det ikke vert for at hun skal ta abort.

Nå følte jeg meg som verdens største idiot. Jeg forsto det som du skulle bli far jeg. Sorry

Gjest Hummels
Skrevet

heroin er no skit, kokain også for den del -men dette veit du jo så godt.

Det største tipset jeg kan gi deg er å bruke tid ute av "urbane" strøk, kom deg ut på gåturer i skogen (litt seint med telttur kanskje..) og hold deg laaangt unna kontakter du brukte å kjøpe igjennom.

En kompis i kretsen ente med å flytte og begynne på skole et sted hvor det ikke var så høy rus-statistikk for et år, han holdt på å gå under flere ganger (blandt annet da vi ikke kunne stoppe han fra å kjøpe kokain/amfetamin med seg hjem etter å ha vært på besøk i Oslo.

Men, han har kjempa seg igjennom -og i dag er han en helt annen fyr, roligere og lykkeligere -med utdannelse, jobb og kjæreste.

Jeg heier på deg! Du fikser dette! :danse::blomst:

(og om du røyker weed så er det det eneste rusmidlet jeg anbefaler at du ikke slutter med, det har vist seg å være vanskeligere å holde seg i skinnet med alkohol i blodet enn å røyke seg en spliff i ny og ne. Likevel så beholder du noe du kan roe ned med når abstinensene kommer.)

Takk. Har ikke røykt weed. Røyker vanlig tobakk.

For sånn ca en dag siden så var du sammen med ei dame og i tillegg har du smelt ei jente på 16 på tjukka.........og nå vil typen din at du skal slutte med dop?!?

Tror du må være KGs største troll noensinne.

Men, bra for deg at du vil slutte å dope deg da.

Anonymous poster hash: ed462...aae

Jeg var ikke sammen med ei dame for en dag siden jeg. Hun på 16 var ons. Nylig er jeg blitt sammen med kjæresten. Han har vert en venn frem til jeg fikk følelser og han hadde hatt følelser for meg en stund. Han er homofil. Sorry hvis jeg har skrevet noe som fikk deg forvirra.

Gjest Hummels
Skrevet

Nå følte jeg meg som verdens største idiot. Jeg forsto det som du skulle bli far jeg. Sorry

Nei du er ikke idiot for det. Jeg skulle bli far, men hun vil ikke beholde det. Pga alderen hennes.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

- Avalon, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...