AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Så, ja. Jeg er 23, han er 20. Og jeg føler at det er noe folk hever øyebrynene av. Det er liksom "normalt" at en mann dater en yngre jente, men når det er omvendt, blir det sett på som litt... eh, tabu. Føler jeg, da. Hva mener dere? Denne fyren jeg dater, er veldig skjønn og godt oppdratt! Men han har lite erfaring med nesten alt (hehe). Men så kompenserer han veldig godt for å være som han er, da. Og han kysser bra. Vi møttes på byen på lørdag, var på kino i dag og nå har han invitert meg til å drikke med vennene sine på lørdag. Anonymous poster hash: cd88b...dcd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Du føler for å være mamma for en unggutt altså? Anonymous poster hash: 6c725...df8 3
Gjest Oonagh Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) så elenge han er over 18 no problemo (.Y.) Sku være sån n (Y) fra msn tommelopp men ble pupp i stedet OPS Endret 27. oktober 2014 av Oonagh
Timza Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Bryr du deg om hva andre syns, eller er det mer viktig hva du syns? 1
frøkna Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Nei, den aldersforskjellen ville jeg ikke reagert på i det hele tatt. 2
Gjest Hummels Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Så klart er det normalt at guttene er yngre enn jentene! Kjærlighet er kjærlighet uansett. Om folk stirrer, eller snakker om dere så er det kun av sjalusi for at dere har funnet hverandre Drit i hva andre synes. Det er ditt og typen din sitt liv og som skal dele livet sammen. Andre har ingenting å si. Det er ingen regel om at gutten må være eldre enn jenta Endret 27. oktober 2014 av Hummels 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Så klart er det normalt at guttene er yngre enn jentene! Kjærlighet er kjærlighet uansett. Om folk stirrer, eller snakker om dere så er det kun av sjalusi for at dere har funnet hverandre Drit i hva andre synes. Det er ditt og typen din sitt liv og som skal dele livet sammen. Andre har ingenting å si. Det er ingen regel om at gutten må være eldre enn jenta Heh, man kan ikke akkurat se at han er yngre enn meg. Han er jo større, og høyere, og har et ganske voksent ansikt. Så sånn sett hadde det ikke brydd meg å bli sett offentlig med han. Det er heller mer hva venner og familie vil si Anonymous poster hash: cd88b...dcd
Sommerfugl90 Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Selv hadde jeg aldri kunnet date en yngre mann. Tror jeg hadde slitt om det så bare var snakk om en måned eller to. Men jeg tror nok bare det er jeg som er sær altså. Jeg er for øvrig 23. Har en kamerat derimot som er sammen med en 4 år eldre jente. De har vært sammen i allerede tre år nå, og er forlovet. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #10 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er 26, kjæresten er 23. Han er den første jeg er sammen med som er yngre enn meg, og var litt redd i starten for at det skulle plage meg. For å si det sånn: Har overhodet ikke tenkt over det så lenge jeg har kjent ham Anonymous poster hash: 3e2c7...93e
Gjest Hummels Skrevet 27. oktober 2014 #11 Skrevet 27. oktober 2014 Heh, man kan ikke akkurat se at han er yngre enn meg. Han er jo større, og høyere, og har et ganske voksent ansikt. Så sånn sett hadde det ikke brydd meg å bli sett offentlig med han. Det er heller mer hva venner og familie vil si Anonymous poster hash: cd88b...dcd De har uansett ingenting med det å gjøre. De er vel heller glad på deres vegne at dere har funnet hverandre og elsker hverandre.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #12 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er 26, kjæresten er 23. Han er den første jeg er sammen med som er yngre enn meg, og var litt redd i starten for at det skulle plage meg. For å si det sånn: Har overhodet ikke tenkt over det så lenge jeg har kjent ham Anonymous poster hash: 3e2c7...93e Så deilig å høre hvor gamle var dere da dere begynte å treffes? Anonymous poster hash: cd88b...dcd
Gjest Nosoul Skrevet 27. oktober 2014 #13 Skrevet 27. oktober 2014 Personlig hadde ikke jeg datet en yngre person. MEN 3 år er da egentlig ingenting så lenge dere føler dere passer sammen Alder er jo bare tall.
Gjest Tamsi Skrevet 27. oktober 2014 #14 Skrevet 27. oktober 2014 At andre evt har problemer med det er bare deres eget problem
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #15 Skrevet 27. oktober 2014 Så deilig å høre hvor gamle var dere da dere begynte å treffes? Anonymous poster hash: cd88b...dcd Vi ble sammen nå i august, så vi var nok 23 og 26, hehe Hadde det vært for tre år siden tror jeg ikke det hadde gjort noe forskjell. Anonymous poster hash: 3e2c7...93e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #16 Skrevet 27. oktober 2014 Kjæresten min er 2 år yngre, jeg har datet en som var 21 da jeg var 26...null stress. Alle, bortsett fra èn, av de jeg har vært sammen med/på dealern med har av en eller annen grunn alltid vært yngre. Fått noen tullekommentarer som "du liker dem yngre du", men aldri noe jeg har reagert negativt på. Kos deg du Anonymous poster hash: 42e03...689
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #18 Skrevet 27. oktober 2014 Da jeg var på hannes alder var jeg sammen med ei på 30 år. Det er jo 7 års forskjell. Vi matchet veldig bra, men jeg måtte flytte for å jobbe en annen plass, så dermed ble det vanskelig i lengden. Tenkte egentlig ikke så mye på at jeg var 23 og hun 30. Var mere at noen i familien stusset på det i starten, men gikk supert. Så bare å kjøre på det.Anonymous poster hash: af821...5d7
Sofia123 Skrevet 27. oktober 2014 #19 Skrevet 27. oktober 2014 Taylor Swift var jo sammen med Harry Styles. Han var vel 19 og hun 24. 5 års aldersforskjell. Tror det blir mer og mer vanlig. Ikke bry deg om andre, de har ingenting med det å gjøre - kjør på!
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #20 Skrevet 27. oktober 2014 Mamma er sammen med en som er 10 år yngre De har ingen problemer. Anonymous poster hash: 1ad5c...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå