Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i dag purring over en parkeringsbot jeg ikke har betalt. Fikk tilbakevisning til dato og hvor jeg skulle hatt parkert når jeg ringte. Stemmer at jeg har parkert der den dagen til gitt tidspunkt.

Det jeg aldri har fått er noen parkeringsbot på ruten? Har bare fått purringen jeg fikk i posten nå.

Når jeg sa dette så sa mannen i telefonen at jeg kunne få betale boten uten purregebyr, og ga meg den infoen jeg trengte for å betale boten.

Spørsmålet er vel egentlig: må jeg betale en bot når jeg aldri har fått den fysiske boten..??

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet (endret)

Parkeringsselskapet har vel bildebevis?

Endret av incognita
Skrevet

Parkeringsselskapet har vel bildebevis?

Aner ikke, det spurte jeg ikke om der jeg satt litt forvirret... Det bør jeg spørre om.

Gjest incognita
Skrevet

Aner ikke, det spurte jeg ikke om der jeg satt litt forvirret... Det bør jeg spørre om.

Jeg tror de er pålagte å ha enten bildebevis, eller notering av ventilene (på dekkene). Sistnevnte gjelder hvor det ikke er parkeringslapp, men lov å stå en kortere periode.

Skrevet

Jeg tror de er pålagte å ha enten bildebevis, eller notering av ventilene (på dekkene). Sistnevnte gjelder hvor det ikke er parkeringslapp, men lov å stå en kortere periode.

Hva er notering på ventilene?

Kan parkeringsboten ha blitt tatt av vind?

Noen barn går og rundt og samler på parkeringsbøter! Kan dette ha skjedd i området og på det tidspunktet du hadde parkert?

Når parkeringsselskapet har funnet navn m.m. på bakgrunn av parkering så tviler jeg litt på om boten kan være urettmessig ilagt, men be om å få bilde oversendt.

Anonymous poster hash: f718c...923

Skrevet

Folk plukker av slike lapper på pur f**n.

Anonymous poster hash: 08c3b...993
Gjest incognita
Skrevet

Hva er notering på ventilene?

Kan parkeringsboten ha blitt tatt av vind?

Noen barn går og rundt og samler på parkeringsbøter! Kan dette ha skjedd i området og på det tidspunktet du hadde parkert?

Når parkeringsselskapet har funnet navn m.m. på bakgrunn av parkering så tviler jeg litt på om boten kan være urettmessig ilagt, men be om å få bilde oversendt.

Anonymous poster hash: f718c...923

Utenfor hvor jeg bor kan man parkere i gaten i 4 timer i strekk mellom 08:00 og 16:00 - gratis. Parkeringsvaktene går rundt her og noterer hvor på dekket ventilene sitter for så å sjekke igjen etter 4 timer om de er på samme plass. Isåfall får du parkeringsbot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...