Gå til innhold

Etter dating i nesten 3 måneder, hva forventer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere hadde datet en mann i 3 måneder, men ikke erklært dere som kjærestepar, men oppfører seg som. Hva ville dere forventet av daten? At vedkommende sier ifra hvis det er over? At vedkommende holder seg til deg?

Jeg har nevnt til han at jeg ønsker beskjed hvis han dater andre, og at jeg holder meg alltid til en om gangen.

Anonymous poster hash: 037d7...3e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville forventet at han holdt seg til meg og selvfølgelig (!) sa fra hvis det var over.

Jeg ville også forventet at det var innafor å ta opp hvor man er og veien videre..

• Liker 1
Skrevet

Så langt ut i dateing-fasen ville jeg tenkt at man ikke skal date andre på si. Hvis man har datet i tre måneder, så er man jo som oftest på god vei til å snart kunne ende opp som kjærester.

• Liker 1
Skrevet

Så langt ut i dateing-fasen ville jeg tenkt at man ikke skal date andre på si. Hvis man har datet i tre måneder, så er man jo som oftest på god vei til å snart kunne ende opp som kjærester.

Ja jeg mener at jeg kan forvente at han sier ifra hvis det er slutt, og at han holder seg til en om gangen.

Jeg håper på at dette kan bli en kjæreste. Og håper på at han ønsker det samme.

Skrevet

Er i akkurat den situasjonen selv. Jeg har datet en i 4 mnd. Tok det opp med han , og da var svaret som fryktet: mtp livssituasjonen vil han ikke inn i et forhold nå:( Han liker meg og alt det der, men sa at dersom jeg søkte trygghet og kjæreste kunne ikke han tilby det.

Han er fremdeles på Tinder. Sier han ikke er ute etter andre, men bare for gøy.

Tror jeg må "move on".

Anonymous poster hash: 3658b...01a
Skrevet

Er i akkurat den situasjonen selv. Jeg har datet en i 4 mnd. Tok det opp med han , og da var svaret som fryktet: mtp livssituasjonen vil han ikke inn i et forhold nå :( Han liker meg og alt det der, men sa at dersom jeg søkte trygghet og kjæreste kunne ikke han tilby det.

Tror jeg må "move on".

Trådstarter: Det er en trøst, å høre at vi er flere i samme situasjon, men samtidig så er det trist å høre at du har det like vanskelig som meg også.

Jeg har ikke orket å spørre om det, men har vært så forelsket i han at jeg bare fortsetter kontakten. Men samtidig så tenker jeg at jeg kan få samme svar som deg hvis jeg spør han. Jeg tror faktisk at jeg får et slikt svar. Men jeg håper på et annet svar, men jeg ønsker å tilbringe såpass mye tid med han at han finner ut at han er glad i meg, og vil være med meg.

Jeg forventer at han holder seg til meg. Og at han forteller meg det hvis han ikke vil mer.

Hvis han gjør noe annet så er han ikke verdt å ha i mine øyne.

Men dette er ikke lett. Sant det.

Skrevet

Er i akkurat den situasjonen selv. Jeg har datet en i 4 mnd. Tok det opp med han , og da var svaret som fryktet: mtp livssituasjonen vil han ikke inn i et forhold nå :( Han liker meg og alt det der, men sa at dersom jeg søkte trygghet og kjæreste kunne ikke han tilby det.

Tror jeg må "move on".

hvilke livssituasjon var grunnen hans?

Skrevet

Trådstarter: Det er en trøst, å høre at vi er flere i samme situasjon, men samtidig så er det trist å høre at du har det like vanskelig som meg også.

Jeg har ikke orket å spørre om det, men har vært så forelsket i han at jeg bare fortsetter kontakten. Men samtidig så tenker jeg at jeg kan få samme svar som deg hvis jeg spør han. Jeg tror faktisk at jeg får et slikt svar. Men jeg håper på et annet svar, men jeg ønsker å tilbringe såpass mye tid med han at han finner ut at han er glad i meg, og vil være med meg.

Jeg forventer at han holder seg til meg. Og at han forteller meg det hvis han ikke vil mer.

Hvis han gjør noe annet så er han ikke verdt å ha i mine øyne.

Men dette er ikke lett. Sant det.

Jeg har også levd "lykkelig uvitende" lenge, helt til nå.

4 mnd med aktiv dating, sove sammen, treffe hverandres venner osv. Nå føles det på en måte godt å innse at vi ikke blir et par. På en annen måte er det vondt, for hva gjør jeg nå? Fortsetter å treffe han, fordi "litt er bedre enn ingenting?"? Eller kutter han ut, til tross for at vi har det supert sammen?.....

Skrevet

Hvis dere har holdt på i 3 måneder, så er det vel tid for å sette definisjon på hva dere er for hverandre. Fortell ham hvordan du føler det, så får du vel vite hva han ønsker.

Skrevet

hvilke livssituasjon var grunnen hans?

Han har akkurat startet i en krevende jobb, der han skal "stake ut kursen for resten av yrkeskarrieren". Han jobber til sent på kveld hver kveld. For min del hadde det funket, fordi jeg krever ikke så mye samværstid, men han er livredd for å skuffe og at det samme problemet som med exen skal oppstå: jeg blir lei, skuffet og frustrert fordi han er så opptatt hele tiden. Han sier selv han vil gi 100% om han skal inn i et forhold, og det er han ikke i stand til nå.

Skrevet

Trådstarter: høres ut som en dårlig unnskyldning. Men du var modig som spurte han. Jeg tør ikke å spørre han ennå. Han reiser en del. Og når han er ute å reiser ser jeg ut til å være glemt. Men hver gang jeg gir han opp så kommer han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...