Champagne Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Jeg blir så jævli frustrert! Han gir meg så mange motstridende signaler at jeg blir sprø. Jeg har vært bortreist i to uker, det første han gjør når jeg kommer hjem er å reise på hytta med faren, jeg fikk to timer med han på torsdag. HAN ringte og spurte om jeg ville bli med ut og spise, det ville jeg jo, men så må han stresse av gårde rett etter maten er slukt. Han beklager seg, sier vi kan møtes lørdag eller søndag når han kommer hjem, iallfall til uken. Siden jeg har tatt kontakt HVER gang mens jeg var bortreist føler jeg han kan ta kontakt nå. Og her sitter jeg, hele søndagen og stirrer på den jævla telefonen og gråter og hyler og blir gal av lengsel etter han, sinna og forbanna for at han aldri ringer eller sender meg en mld. Skjønner ikke dere gutter hvor mye bare en søt melding kan bety for et stakar forelska pikehjerte?? ÅÅÅ jeg trenger en klem etter snart tre uker uten kroppskontakt! Har så lyst til å sove inntil han i natt, for han skal på jobb i morgen så jeg vet han må komme hjem i dag, men jeg er for stolt til å ringe ham!!! Phu, godt å få det ut. Dette har vært en dårlig og ensom helg og en helt for jævlig dag.
*Lene* Skrevet 18. juli 2004 #5 Skrevet 18. juli 2004 :trøste: Uff...føler med deg..Dette er typisk mannfolk!
Gjest sebamed Skrevet 18. juli 2004 #6 Skrevet 18. juli 2004 Håper virkelig det blir bedre for deg etterhvert. Jeg har vært uten klem i to og et halvt år. :cry:
Champagne Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2004 En STOR klem til deg sebamed! Alle mennesker trenger litt kroppskontakt av og til, skulle ønske alle kunne ha en kompis de bare kunne ligge på armen til og stryke over ryggen. Savner det mest av alt, sex kan jeg klare meg lenge uten.
Champagne Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2004 Tusen takk alle sammen! Masse klemmer tibake til dere også!
~*Unni*~ Skrevet 18. juli 2004 #15 Skrevet 18. juli 2004 Skjønner deg godt! :o Er du modig så sier du det til ham: Jeg trenger kroppskontakt, vil du gi meg det? 8)
valentino Skrevet 18. juli 2004 #16 Skrevet 18. juli 2004 Dette er typisk mannfolk! Tull! Dette viser imidlertid hvor komplekse kvinner er. Dersom han ringer og melder og maser blir han oppfattet som en desperat taper uten noe liv.
Champagne Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #17 Skrevet 19. juli 2004 Kan ikke si meg helt enig i det.. er en mellomting mellom 50 mld om dagen og å få en mld eller to mellom torsdag og søndag.
Linselus Skrevet 19. juli 2004 #18 Skrevet 19. juli 2004 Først: Skjønner ikke dere gutter hvor mye bare en søt melding kan bety for et stakar forelska pikehjerte?? Nei, min gutt skjønner iallfall ikke det Men jeg er etterhvert blitt vant med det...(jada, jeg er sikkert håpløs som bare lar han være sånn, men det plager meg ikke like mye lenger).
Champagne Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #19 Skrevet 19. juli 2004 Hadde han vært min gutt så kunne jeg også taklet det, så lenge vi hadde snakket på tlf eller noe. Men vi er ikke helt definert enda og jeg hører ikke et pip fra han på dagevis, så jeg tror dette løpet er kjørt. Han har kjøpt tannbørste til meg da, så det peker i en annen retning. Sukk, jeg får prate med han i dag. Blir forrvirra jeg. Takk for alle klemmer og trøstende ord!
punkyB Skrevet 19. juli 2004 #20 Skrevet 19. juli 2004 Er ikke dette en type du har vært sammen med før da som har vært utro mot deg flere ganger OG som du sier du bare har et elskerforhold til ? Hva er såfall problemet ? Håper du at det skal bli dere igjen ? Da såfall ber du om bråk. Har forståelse for at du trenger kos , varme , nærhet osv. men kanskje prøve å få det med en annen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå