AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er en dame som er voksen (slutten av 20-årene). Jeg har foreldre som jeg alltid har hatt et tett og nært forhold til. De har hatt to fosterbarn hos deg i seks år. Disse er nå i tenårene. Jeg føler at jeg har "mistet" mine foreldre litt pga dette. Barna har vært og er fortsatt veldig krevende. De kaller mine foreldre for mamma og pappa ( det har de nylig begynt med) og tar mye plass slik at en blir sliten av å være på besøk. Ringer jeg min mor står tenårings jenta og krever oppmerksomhet i bakgrunnen. Hvordan hadde dere taklet en slik situasjon? Jeg synes det er vanskelig til tider. Selv om de gjør en fantastisk jobb for barna. Lurer på andres tanker rundt dette?Anonymous poster hash: 4826e...ebb
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Tror nok jeg haddde blitt irritert. Flott at de tar seg av fosterbarna, men tenåringene er store nok til å forstå at de ikke bare kan bryte inn i samtalen og kreve oppmerksomhet nåt fostermoren står i telefonen. Da gjør hun dem en gedigen bjørnetjeneste. Anonymous poster hash: cc459...215
Gjest Klaveret Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg synes du virker utrolig umoden og selvsentrert.
Jordbæra Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Har det slik selv. Jeg er voksen og det bor nå 3 hos mine foreldre + en annenhver helg. Syns du burde tenke at foreldrene dine liker dette livet og de gjør noe fint for noen som ikke er deres. Føler du deg oversett så ta litt mer del i deres hverdag. Hvis du trenger litt mer tid til å snakke med dine foreldre så sier du ifra eller spør om de har tid til litt rolig prat. Hver gang jeg ringer mine foreldre spør jeg om det passer, noen ganger gjør det ikke det. Uansett er jeg voksen og det er andre som trenger dem mer enn meg. 1
Millimani Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Mange fosterbarn er sånn, og de er krevende. De tar mye plass, og har mye "bagasje" med seg, det er helt normalt. Det har sannsynligvis sammenheng med vonde ting som har skjedd i deres liv.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Så kritiske folk! Selv om de har tatt til seg fosterbarn så har de andre barn som det bør gå an å snakke i telefonen med uforstyrret. Skjønner godt at du reagerer. Snakk med moren din om hvordan du føler det. Anonymous poster hash: dee06...7e7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå