AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Hvor er det billigst å kjøpe børstehoder til Oral-b sin elektriske tannbørste? Ser at Clas Ohlson har 5 styk til 199kr, noen billigere? Hva koster de i matbutikker?Anonymous poster hash: a6b55...eb3
Gjest Emera Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Det er masse forfalskninger av Oral-B på eBay. Så hvis du vil ha ekte så vær forsiktig.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg kjøpte nettopp 12stk på GroupOn til 199,- men de tilbudene er begrenset. Før det kjøpte jeg på eBay, men det vat bare dritt. Tannbørstehodet snurret ikke rundt engang, det bare vibrerte når jeg slo på tannbørsten..Anonymous poster hash: 58a84...537
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Heller ikke de på Groupon er originale, men de funker greit, synes jeg. Anonymous poster hash: 08f36...f38
petterm Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Ser ut som om du får originale på ebay hvis du søker på genuine oral-b brush. Da får du opp engelske firma som er rimeligere enn Clas Ohlson.
Gjest Emera Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Ser ut som om du får originale på ebay hvis du søker på genuine oral-b brush. Da får du opp engelske firma som er rimeligere enn Clas Ohlson. Dessverre så behøver de ikke å være originale selv om det står at de er det. Jeg kjøpte av engelsk selger, og de var forfalskninger. Den første børsten gikk i stykker med en gang, den andre passet ikke til motordelen og så videre. De var litt rimeligere enn her, men ikke veldig.
Cowboy Lotte Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 Ja ingenting er som de orale gleder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå