AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror jeg har fått magesår. Jeg fjerna mandlene for en uke siden og har gått på smertestillende hele tiden (Voltaren, Paracet og Paralgin forte + noe jeg fikk første dagen på sykehuset husker ikke hva det heter). Jeg har litt vondt i magen, kjenner en sviende følelse i brystet/halsen/ansiktet, og da jeg bæsjet i sta kom det litt blod. Finnes det noe smertestillende man kan ta som ikke gir magesår? Burde jeg dra til lege/kontakt sykehuset/legevakten? Anonymous poster hash: 65aa5...7ec
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Høres ikke akutt ut ..Ring legen i morgen og hør? Anonymous poster hash: 4b1bb...24a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Ja, jeg må vel det. Men finnes det noe smertestillende som ikke gir magesår? For jeg har jo fortsatt vondt i halsen etter operasjonen. Anonymous poster hash: 65aa5...7ec
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Smertestillende KAN gi magesår. Men magesår består hovedsakelig av bakterier. Du vil ikke, med mindre du har hatt tidligere magesår utvikle det etter kun èn uke med smertestillende. Men de kan skape ubalanse i syren i magesekken og du kan få reflux som svir i halsen og i magen. Mitt råd; drikk biola, melk eller andre drikker og mat som er syrenøytraliserende og spis aldri smertestillende uten mat. Anonymous poster hash: 9535a...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå