Gå til innhold

Hvorfor mange barn?

Nabodama

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest1

Ungene er ikke mitt problem.

Men jeg liker at skattepengene mine går til mer nyttige ting enn å demme opp økonomiske problemer for folk som ikke klarer å ta ansvar for handlingene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest heksa

jeg går i jobbog betaler skatt, har ikke motatt noe kontantstøtte heller ikke hatt barna i barnehage.Har valgt å gå i halv-stilling, og vi har ofret en del på det, og angrer ikke på noe, men er sikker på at jeg hadde angret om jeg hadde tatt abort,og det var spørsmål om hvorfor en har flere barn, og det svart jeg på ,så neste gang kanskje du kan lese tråden skikkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo forskjellig på hvorfor man får mange barn er det ikke det da ? Noen elsker jo å gå gravid i det uendelige har jeg inntrykk av, andre igjen spekulerer litt iflg de jeg vet om som har gjort det :roll: . For vår del tror jeg det skal holde med 2 kanskje 3 max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Den beste gaven man kan gi sitt barn er søsken. Barna mine har utrolig stor glede av hverandre. Jeg er enebarn og savnet søsken både da jeg var barn og nå når jeg er voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Ungene er ikke mitt problem.

Men jeg liker at skattepengene mine går til mer nyttige ting enn å demme opp økonomiske problemer for folk som ikke klarer å ta ansvar for handlingene sine.

Og hvordan vet du at de har økonomiske problemer? :roll:

Pass på deg selv, så skal alle vi andre klare å passe på oss selv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...