Gå til innhold

Første date på restaurant..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på første date med en jeg har møtt på nettet.

Han spurte hva jeg ville finne på, og jeg foreslo en kaffe/øl på en bar eller cafe, men dumme meg spurte på slutten om han hadde noen forslag.

Da foreslo han vi kunne gå og spise (vi skal møtes etter han er frerdig på jobb og han er sikkert litt sulten).Jeg synes bare det høres litt for seriøst ut når han ville bestille bord..Er så redd det vil bli kleint med middag hvis vi går tom for samtaleemner.

Hva foretrekker dere på første date, kaffe/øl eller middag?

Noen som har erfaring med middag på aller første date, ble det kleint?

Anonymous poster hash: 96574...0cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig i USA, tror jeg. Iallefall i såpeseriene. ;) Kjør på og kos deg.

Anonymous poster hash: 0d2ad...680
  • Liker 2
Skrevet

Kommer an på. Hvor lenge har dere snakket sammen på nett da? Er ikke du også sulten etter jobb? Hvor gamle er dere? (Litt eldre folk er kanskje mer tilbøyelige til å møtes over middag?)

Anonymous poster hash: 156ce...957

• Liker 1
Skrevet

Kos deg.

Neste gang (hvis det blir en neste gang) kan jo du invitere ham på bowling.

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på. Hvor lenge har dere snakket sammen på nett da? Er ikke du også sulten etter jobb? Hvor gamle er dere? (Litt eldre folk er kanskje mer tilbøyelige til å møtes over middag?)

Vi er begge i 30-årene og har hatt nettkontakt i snaut 2 måneder.Vi har planlagt å møtes tidligere men måtte melde avbud pga sykdom. Jeg har fri den dagen vi skal møtes,men sørger nok for å være litt sulten;)

TS

Skrevet

Har vært på flere dates og spist middag. Null stress.

• Liker 2
Skrevet

De fleste første dates jeg har hatt er middag på restaurant. Det er riktignok med menn jeg har truffet en gang tidligere (enten det er på byen, i et selskap el.l.). Har hatt blind dates tidligere, og da tok vi kun en drink og kanskje litt tapas og date nummer to ble full middag.

Hvor formell en middag er, er jo veldig forskjellig. Forskjell på en burger på en pub og en treretters på Feinschmecker. Førstnevnte trenger jo ikke bli veldig mye mer formelt enn en drink.

Skrevet

Kos deg.

Neste gang (hvis det blir en neste gang) kan jo du invitere ham på bowling.

Bowling er et godt date-forslag syns jeg :)

Jeg hadde vært litt bekymret for middag, men det er bare fordi jeg er en pingle. Godt mulig det blir veldig koselig :) Lykke til, TS!

• Liker 2
Skrevet

Bowling er et godt date-forslag syns jeg :)

Jeg hadde vært litt bekymret for middag, men det er bare fordi jeg er en pingle. Godt mulig det blir veldig koselig :) Lykke til, TS!

Jeg tar alltid med fyren på bowling og hamburger og øl etterpå hvis jeg inviterer først, for man finner ut mye av en person når man står i en sånn konkurransesetting med dem, er de gode vinnere og tapere, f.eks.

• Liker 2
Skrevet

Om du er usikker på fyren og ikke kjenner han SÅ godt så ville jeg kanskje godt for å ta en kaffe eller noe slikt. Da risikerer du ikke å måtte bli sittende dersom det nå skulle gå skeis. Om det går bra, så kan dere jo gå på restaurant en annen dag.

Anonymous poster hash: 9fb94...b05
  • Liker 2
Skrevet

Har dere vært på date nå? Hvordan gikk det??

Gjest Jon blund
Skrevet

Jeg skal på første date med en jeg har møtt på nettet.

Han spurte hva jeg ville finne på, og jeg foreslo en kaffe/øl på en bar eller cafe, men dumme meg spurte på slutten om han hadde noen forslag.

Da foreslo han vi kunne gå og spise (vi skal møtes etter han er frerdig på jobb og han er sikkert litt sulten).Jeg synes bare det høres litt for seriøst ut når han ville bestille bord..Er så redd det vil bli kleint med middag hvis vi går tom for samtaleemner.

Hva foretrekker dere på første date, kaffe/øl eller middag?

Noen som har erfaring med middag på aller første date, ble det kleint?

Middag pleier å gå fint det. Men kan bli litt kleint. Bedre med øl/kaffe

Skrevet

Jeg og min nåværende møttes via nettet, og vi møttes første gang ganske spontant i en times tid.
Synes det var veldig greit for da finner man ut hvordan man ligger an i kommunikasjon, etc.
Det var selvsagt noen kleine og stille øyeblikk, men vi ville begge møtes igjen :)
Andre gangen spiste vi litt mat ute før vi gikk på kino.

Anonymous poster hash: 39dae...31b
  • Liker 1
Skrevet

Har dere vært på date nå? Hvordan gikk det??

Det nærmer seg.Skal møtes i kveld :)

ts

Skrevet

Det nærmer seg.Skal møtes i kveld :)

ts

Spennende! På restaurant? Er det en av de kjente i Oslo? Siden han måtte bestille bord?

Skrevet

Spennende! På restaurant? Er det en av de kjente i Oslo? Siden han måtte bestille bord?

Nei han spurte hvor jeg ville gå så jeg foreslo et "billigsted" jeg vet om,som er uten bordbestilling. Føler det er litt mer passende på første date enn en dyr restaurant :) men han hadde ringt og reservert likevel. Er litt mer rolig nå, og ser frem til å møte ham.

ts

ts

Skrevet

Nei han spurte hvor jeg ville gå så jeg foreslo et "billigsted" jeg vet om,som er uten bordbestilling. Føler det er litt mer passende på første date enn en dyr restaurant :) men han hadde ringt og reservert likevel. Er litt mer rolig nå, og ser frem til å møte ham.

ts

ts

Han høres veldig gentleman ut :-)

Skrevet

Han høres veldig gentleman ut :-)

Ja, har fått det intrykket og håper det stemmer :)

Er litt lei av å møte drittsekker nå..

ts

Skrevet

Ja, har fått det intrykket og håper det stemmer :)

Er litt lei av å møte drittsekker nå..

ts

Lykke til! Gi oss en oppdatering i morgen om hvordan det gikk :-)

• Liker 1
Skrevet

Gi oss oppdatering! Håper daten gikk bra :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...