AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Har riktignok bare brukt Tinder et døgn, men har i løpet av den tiden fått kun EN match. I tillegg er dette en mye penere dame enn meg, med overvekt av bikinibilder, så hun har sikkert sveipet feil vei ved et uhell, tipper jeg. La inn Tinder i går fordi jeg kjedet meg, og har vel sveipet til høyre på en ca. femti-seksti stykker, bare for å se om jeg fikk noe særlig matcher. Sveipet venstre kun på fem-seks som så helt gale ut. Laget profilen kjapt, og har ikke akkurat lagt ned veldig mye innsats i å plukke ut bildene. Tok et nytt som ikke var direkte stygt som hovedbilde, og har lagt ved et par andre, fra ferie, en fest og et i profil. Det kunne sikkert hjulpet å bruke noen bedre bilder. Selv om jeg ikke er over middels utseendemessig, hjelper jo gode bilder. Problemet er at jeg HAR jo ingen gode bilder av meg selv. Facebook er stadig mindre brukt, bruker det lite selv, og siden jeg ikke løper rundt og ber folk ta bilde av meg med min telefon, finnes bilder av meg stort sett bare på venners telefoner og kameraer. Kan ikke akkurat sende ut kjedemeldinger rundt omkring for å få dem til å sende inn gode bilder av meg heller. Men hvor kresne er egentlig dere damer? Og hva slags bilder ser dere etter? Må jeg få med et par kompiser på fjelltur og paragliding med nitidig fotodokumentasjon og nøye bildeutvelgelse for at jeg skal se hyggelig, oppegående, sosial og noenlunde OK ut? Jeg har aldri vært spesielt opptatt av å ta bilder av meg selv, og hadde vennegjengen vært større, hadde jeg truffet nok nye damer i virkeligheten til at Tinder ikke var nødvendig. Flytting til ny by rammer dessverre det sosiale nettverket ganske mye. Må man være godt over middels for å mer enn en enslig match i ny og ne? Jeg har vurdert ordentlige datingsider også, men jeg er ikke helt "der" enda. Ikke så lei av å være singel at jeg egentlig leter etter noe veldig seriøst. Det virker også som om folk flest synes det er litt mer kleint enn Tinder. Ikke at jeg skjønnr helt hvorfor, spør du meg er Tinder så kleint og overfladisk som det får blitt. Men jada, jeg er der likevel. Man må jo teste. Anonymous poster hash: 2e706...87b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Men hvor kresne er egentlig dere damer? Og hva slags bilder ser dere etter? Anonymous poster hash: 2e706...87b Jeg kan bare snakke for meg selv, og det jeg ser etter er: Rettskrivning og grammatikk. Fine greier at du er veltrent og har plenty bilder der du viser hvor veltrent du er, men så lenge du synder mot enhver grammatisk regel som er å oppdrive, så er jeg ikke interessert. Anonymous poster hash: 99c0f...fbb
Tibbie Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er i hvert fall veldig kresen Sveiper til høyre på ca. 10 av 100. Man har jo ikke så mange muligheter til å dømme en person på Tinder, så det er viktig å fremstille seg så bra som mulig. Jeg ser både på bilder, tekst og felles interesser. Bildene ødelegger mye om personen prøver å være kul. Ikke ta bilder av deg selv i speilet og ikke ta bilde av deg selv med røyk i venstrehånden og et glass wiskey i høyrehånden. Bar overkropp er også turn off. Ser ut som om du "prøver for hardt". Personlig elsker jeg glad-bilder. Bilder der en ler, smiler eller gjør noe spennende/rart. Og når det kommer til bildeteksten HATER jeg at gutter driver med snik-skryt. Ikke skriv at du er treningsnarkoman, for eksempel. Uansett hvor bra en person ser bra ut på bildene, sveiper jeg alltid til venstre om det er teksten. Synes det sier mye om personligheten. Cocky og gjerne med en litt lavere selvsikkerhet enn det jeg foretrekker hos gutter. 3
Tibbie Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg kan bare snakke for meg selv, og det jeg ser etter er: Rettskrivning og grammatikk. Fine greier at du er veltrent og har plenty bilder der du viser hvor veltrent du er, men så lenge du synder mot enhver grammatisk regel som er å oppdrive, så er jeg ikke interessert. Anonymous poster hash: 99c0f...fbb Enig! Man virker dum og som om man er "too cool for school". Jeg liker ambisiøse og smarte karer, og det tror jeg de fleste jenter gjør Det samme gjelder nok dere gutter angående oss jenter. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Nå har vel de fleste Tinderprofiler enten null tekst, bosted og høyde, eller brukernavn på instagram. Og hvor mange ser egentlig på Tinderprofilen i det hele tatt? Har inntrykk av at de fleste kun ser på hovedbildet som dukker opp og sveiper i vei. Tekst hadde neppe vært noe problem på en datingside, jeg er ganske god til å uttrykke meg skriftlig. Anonymous poster hash: 2e706...87b
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Av 50 stk så sveiper eg, kanskje, 3 stk. Venstresveiper konsekvent menn med bilete av barn og om det kun er "ut på tur"-bilete.
majalill Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Siden du sa du lagde Tinder i går, så kan grunnen til så få matcher være at de jentene ikke har fått deg opp enda. Du er altså den som finner dem først, og du må vente til de logger på og får deg opp før de kan like/ikke like deg. Det kommer nok noen etter hvert, tipper det ikke er så mange jenter som oppdaterer Tinder døgnet rundt hver dag Men ellers, unngå kleine selfie-bilder. Jeg hater det. Av typen der du sitter alene i sofaen din og ser ensom ut. Mye bedre med bilder andre har tatt av deg, der du smiler og ser oppegående ut. Profiltekst er også unødvendig, hvert fall lange tekster der du skriver hva du leter etter, eller prøver å være morsom uten hell. Den bør virkelig være morsom om jeg skal gidde å like den i hvert fall. Nå høres jeg kanskje kresen ut, men det er sånn jeg tenker, og tviler på at jeg er alene.
Noope Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg foretrekker en kort tekst fremfor ingen tekst.
Gjest rådyr Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Sist jeg var inne sveipet jeg til høyre på 4 (av 1000 kanskje), og fikk match på 3 av dem. Ingen av dem kontaktet meg (eller jeg dem), og jeg slettet appen igjen etter en dag. Orker ikke dating for tiden. Sist jeg var på tinder var jeg ikke like kresen
Quakecry Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 Grunnen er at jenter vil ha fra øverste hylle hele tiden. Enn 10/10 fyr som er kjempetrent også videre, mens vi gutter kan ha ei gjennomsnittlig jente uten noen spesielle videre krav. 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 Grunnen er at jenter vil ha fra øverste hylle hele tiden. Enn 10/10 fyr som er kjempetrent også videre, mens vi gutter kan ha ei gjennomsnittlig jente uten noen spesielle videre krav. Javel? Men TS skriver altså at han hadde sveipet seg fram til ei dame som var penere enn ham, og med masse bikinibilder. Jeg mener jo at nettopp dette sier noe om TS. Han er harry OG sikter seg inn mot feil damer. Begge deler er turn off for meg. Samme med bilde fra fest, som han skriver han har lagt ut.Anonymous poster hash: d0019...d33
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er ikke kresen på bilder. Men nå er jeg 36 år. Og jeg er ikke på tinder, men andre nettdating sider. Jeg bryr meg mye mer om personlighet enn utseende. Så jeg svarer de fleste som skriver til meg, men er jo et fåtall jeg faktisk møter. Og det er hvor god kjemi vi har da vi skriver med hverandre som avgjør. Men jeg liker ikke bilde av bar overkropp, eller festbilder. Ellers er det ikke så nøye. Og bilde av en som ser veldig glad ut, tatt av noen andre, er veldig positivt. Anonymous poster hash: cf024...441 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #13 Skrevet 28. oktober 2014 Javel? Men TS skriver altså at han hadde sveipet seg fram til ei dame som var penere enn ham, og med masse bikinibilder. Jeg mener jo at nettopp dette sier noe om TS. Han er harry OG sikter seg inn mot feil damer. Begge deler er turn off for meg. Samme med bilde fra fest, som han skriver han har lagt ut.Anonymous poster hash: d0019...d33 TS her. Hvis du faktisk leser førsteposten, ser du at jeg sveipet høyre til omtrent alle, for å se om det tikket inn noen matcher. Man kan alltids fjerne folk etter at man har fått matchet, så det var ikke noe poeng i å være kresen når jeg skulle se hvor mange matcher jeg kunne få. Hvordan det skulle innebære at jeg er harry, tror jeg du skal slite litt med å forklare. Festbildet er "dannet", det er der bare for å ha med en annen type bilde av meg i en sosial setting. Anonymous poster hash: 2e706...87b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #14 Skrevet 28. oktober 2014 Fortsatt bare en match, forresten. Anonymous poster hash: 2e706...87b
pressplay Skrevet 28. oktober 2014 #15 Skrevet 28. oktober 2014 Grunner til at du ikke får match på Tinder: - Dårlige bilder - Profilen din er så fersk at få jenter har sett profilen din. - Du har for stor søkeradius slik at du får opp jenter som aldri vil få opp deg. - At mange gutter bruker samme taktikk som deg. Dermed får jenter mange treff og er mindre motivert til å søke videre (Numbers game) - Tinder favoriserer de peneste/kjekkeste. Hvorfor like en 6 når det florerer av 8'ere? Man blir ekstremt selektiv. 2
Petra75 Skrevet 28. oktober 2014 #16 Skrevet 28. oktober 2014 Typiske venstremenn for meg: - Han skriver kun høyden i profilteksten - Han har bare trenings-/fjell-/alpene-/champis-/baroverkropp-bilder - Han har bilder av ungene sine som profilbilde (nei, å bruke ungene som sjekketriks er ikke OK) - Han klarer ikke å skrive en skikkelig setning - Han har bare grovkornete bilder, eller bilder av grantrær (jeg vil se bilde av mannen) - Han har bryllupsbildet i profilen (What?? ) 2
Bex Skrevet 28. oktober 2014 #17 Skrevet 28. oktober 2014 Typiske venstremenn for meg: - Han skriver kun høyden i profilteksten - Han har bare trenings-/fjell-/alpene-/champis-/baroverkropp-bilder - Han har bilder av ungene sine som profilbilde (nei, å bruke ungene som sjekketriks er ikke OK) - Han klarer ikke å skrive en skikkelig setning - Han har bare grovkornete bilder, eller bilder av grantrær (jeg vil se bilde av mannen) - Han har bryllupsbildet i profilen (What?? ) Helt enig i denne. I tillegg til at solbriller på alle bilder ikke funker. Vil se øynene! Kornete bilder og solbrillebilder er verst. 2
gjest 321 Skrevet 28. oktober 2014 #18 Skrevet 28. oktober 2014 Har riktignok bare brukt Tinder et døgn, men har i løpet av den tiden fått kun EN match. I tillegg er dette en mye penere dame enn meg, med overvekt av bikinibilder, så hun har sikkert sveipet feil vei ved et uhell, tipper jeg. La inn Tinder i går fordi jeg kjedet meg, og har vel sveipet til høyre på en ca. femti-seksti stykker, bare for å se om jeg fikk noe særlig matcher. Sveipet venstre kun på fem-seks som så helt gale ut. Laget profilen kjapt, og har ikke akkurat lagt ned veldig mye innsats i å plukke ut bildene. Tok et nytt som ikke var direkte stygt som hovedbilde, og har lagt ved et par andre, fra ferie, en fest og et i profil. Det kunne sikkert hjulpet å bruke noen bedre bilder. Selv om jeg ikke er over middels utseendemessig, hjelper jo gode bilder. Problemet er at jeg HAR jo ingen gode bilder av meg selv. Facebook er stadig mindre brukt, bruker det lite selv, og siden jeg ikke løper rundt og ber folk ta bilde av meg med min telefon, finnes bilder av meg stort sett bare på venners telefoner og kameraer. Kan ikke akkurat sende ut kjedemeldinger rundt omkring for å få dem til å sende inn gode bilder av meg heller. Men hvor kresne er egentlig dere damer? Og hva slags bilder ser dere etter? Må jeg få med et par kompiser på fjelltur og paragliding med nitidig fotodokumentasjon og nøye bildeutvelgelse for at jeg skal se hyggelig, oppegående, sosial og noenlunde OK ut? Jeg har aldri vært spesielt opptatt av å ta bilder av meg selv, og hadde vennegjengen vært større, hadde jeg truffet nok nye damer i virkeligheten til at Tinder ikke var nødvendig. Flytting til ny by rammer dessverre det sosiale nettverket ganske mye. Må man være godt over middels for å mer enn en enslig match i ny og ne? Jeg har vurdert ordentlige datingsider også, men jeg er ikke helt "der" enda. Ikke så lei av å være singel at jeg egentlig leter etter noe veldig seriøst. Det virker også som om folk flest synes det er litt mer kleint enn Tinder. Ikke at jeg skjønnr helt hvorfor, spør du meg er Tinder så kleint og overfladisk som det får blitt. Men jada, jeg er der likevel. Man må jo teste. Anonymous poster hash: 2e706...87b Jeg "Liker" som regel de som ser ut som om de har et artig liv friluftsfolk som har selvironi og at det vises på bildene! Det trenger ikke alltid å være de kjekkeste, men de med gøyest bilder. Også er jeg såklart svak for mannfolk som har hund! Så hvis du har det så legg den ut haha.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #19 Skrevet 28. oktober 2014 Sikter inn mot skjønne og jenter som ser ut som de er jordnære men ei heler ingen hel der. Bare masse rare jenter og ingen av de gidder å si hallo en gang akk og vell jenter har det alt for godt på dating markedet. De bør senke kravene litt. Anonymous poster hash: 4b714...3f6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #20 Skrevet 28. oktober 2014 TS her. Hvis du faktisk leser førsteposten, ser du at jeg sveipet høyre til omtrent alle, for å se om det tikket inn noen matcher. Man kan alltids fjerne folk etter at man har fått matchet, så det var ikke noe poeng i å være kresen når jeg skulle se hvor mange matcher jeg kunne få. Hvordan det skulle innebære at jeg er harry, tror jeg du skal slite litt med å forklare. Festbildet er "dannet", det er der bare for å ha med en annen type bilde av meg i en sosial setting. Anonymous poster hash: 2e706...87b Stikkordet er 'omtrent' alle. At du ikke luket ut en dame med bikinibilder, sier til meg at du er harry. Å legge ut bilde av seg selv i bikini på et slikt nettsted er etter min mening svært harry, og det samme er det å falle for denne taktikken. Hva var forresten galt med de du ikke valgte da?Anonymous poster hash: d0019...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå