Gå til innhold

Var det slik at man kan fryse kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Posekaffe, kokmalt?

Anonymous poster hash: add00...baf
Skrevet

Du kan, ja. Etter hva jeg har fått med meg vil dog kaffesnobber hyperventilere og få tårer i øynene av slikt.

Anonymous poster hash: f36d7...943
  • Liker 3
Skrevet

Du kan, ja. Etter hva jeg har fått med meg vil dog kaffesnobber hyperventilere og få tårer i øynene av slikt.

Anonymous poster hash: f36d7...943

Jaha?

Jeg kjøper all kaffen min i spesialbutikk, og får alltid råd om å oppbevare i fryseren - da holder den seg mye bedre.

Anonymous poster hash: b8045...283

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kaffesnobb :ler: Og jeg også fryser kaffen min. Aller helst som hele bønner da, men veldig lettvint å ha ferdig malt kaffe i fryseren også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kaffesnobb og fryser kaffen etter tips fra ansatt i spesialbutikk som selger kaffe

Anonymous poster hash: b18b7...ec7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor fryser dere kaffen? Jeg kjøper, kverner, brygger og drikker.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor fryser dere kaffen? Jeg kjøper, kverner, brygger og drikker.

:lol:

Aldri hørt om iskaffe, eller?

Skrevet

Om man ser seg nødt til å fryse kaffen, kjøper man kanskje litt mye om gangen? Eller kanskje man rett og slett drikker for lite?

Anonymous poster hash: 93724...24d
Skrevet

Om man ser seg nødt til å fryse kaffen, kjøper man kanskje litt mye om gangen? Eller kanskje man rett og slett drikker for lite?

Anonymous poster hash: 93724...24d

Nei, kaffen blir fort dårlig i beholdere, og det er jo ikke mange spiseskjeene med kaffe man trenger til en stor kopp for eksempel.

Jeg kjøper hele bønner, heller over på en liten container litt etter litt, men oppbevarer alt i fryseren. Kaffen males rett før den skal tilberedes. Smaker utrolig mye bedre enn kaffe som oppbevares i romtemperatur.

Anonymous poster hash: b1e9c...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...