Gå til innhold

Hva tjener en ufaglært lærervikar?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva en ufaglært spanskvikar i ungdomsskolen tjener pr. time?

Jeg har mellomfag i spansk fra universitetet (med fagdidaktikk), men har ikke lærerutdanning eller pedagogikk.

Anonymous poster hash: 30e2d...e24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...det er snakk om 9. trinn, og det er snakk om et fast vikariat, altså ikke tilkallingsvikar.

(Ellers har jeg hovedfag fra universitetet i et samfunnsvitenskapelig fag (dvs. totalt 6.5 års universitetsutdannelse).)

Noen som vet? Og mon tro om dette varierer fra kommune til kommune eller fra skole til skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fast vikariat så får du nok månedslønn!

Sjekk lønna for stillingskode 4800 lærer uten godkjent utdanning. Her plasseres de som har fagutdanning, men ikke PPU (dette er ikke samme kode som for de helt uten relevant utdanning om du skulle lure på det).

Anonymous poster hash: 95e7a...8ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det blir månedslønn ja. Jeg har 307 i timen på ungdomsskole som tilkallingsvikar.

Anonymous poster hash: 77324...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk lønna for stillingskode 4800 lærer uten godkjent utdanning. Her plasseres de som har fagutdanning, men ikke PPU (dette er ikke samme kode som for de helt uten relevant utdanning om du skulle lure på det).

Månedslønn? Med kun to undervisningstimer i uka? Det høres ikke så logisk ut for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant denne: http://www.oppland.no/Documents/Ansattportalen/Lonns-personaladm/Veiledningshefte%20lønn%20ansiennitet%202013.pdf

Noen som vet hva som skal til for å bli plassert som "adjunkt uten pedagogisk utdannelse"? Her står det "...har godkjent faglig, men ikke pedagogisk utdanning tilsvarende minst 5 år normert studietid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...