AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Finnes det noe med yoghurt-trekk blant disse smågodt tingene? Evt. hva og hvor kjøper dere det? Anonymous poster hash: 248d8...bd6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Nå kjøper jeg ikke smågodt så ofte, men det eneste jeg kommer på med yoghurt trekk må være nøtter med yoghurttrekk fra f.eks den lille nøttefrabrikken. Anonymous poster hash: 8d87b...0da 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Du har jo yoghurtnøtter, men de er ikke i smågodt-hylla, men er en av løsvekt-nøttene til den lille nøttefabrikken. Føler de har det på de fleste butikker av litt størrelse. Det er smågodtet mitt, jeg kjøper aldri smågodt lengre, men ryker på en liten boks med yoghurtnøtter og hasselnøtter med sjokoladetrekk iblant Farlig godt Anonymous poster hash: 5369d...d2c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Du har jo yoghurtnøtter, men de er ikke i smågodt-hylla, men er en av løsvekt-nøttene til den lille nøttefabrikken. Føler de har det på de fleste butikker av litt størrelse. Det er smågodtet mitt, jeg kjøper aldri smågodt lengre, men ryker på en liten boks med yoghurtnøtter og hasselnøtter med sjokoladetrekk iblant Farlig godt Anonymous poster hash: 5369d...d2c Jeg spanderer den neste boksen med yoghurtnøtter hvis du heretter bytter ut "lengre" med "lenger" i setninger som dette. De to ordene betyr ikke det samme, selv om de ser helt like ut. Bare for å klargjøre, så skriver jeg ikke dette for å være en ekkel besserwisser, men jeg blir så hoppende glad når jeg får rettet opp bittelitt av skaden som har blitt gjort av skolesystemet. Anonymous poster hash: 8d87b...0da 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 TS her, jeg vet om den lille nøttefabrikk hylla, men lurer på om det finnes noe med yoghurt trekk blant smågodtet også? Anonymous poster hash: 248d8...bd6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 TS her, jeg vet om den lille nøttefabrikk hylla, men lurer på om det finnes noe med yoghurt trekk blant smågodtet også? Anonymous poster hash: 248d8...bd6 Nei det tror jeg ikkeAnonymous poster hash: dc365...7bd
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 TS her, jeg vet om den lille nøttefabrikk hylla, men lurer på om det finnes noe med yoghurt trekk blant smågodtet også? Anonymous poster hash: 248d8...bd6 Nei Anonymous poster hash: 2dcba...5a2
mianova Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 dersom du bor i oslo så vet jeg godteslottet på bislett har mye med yoghurt trekk! Farlig mye..
Gjest Badebuksa Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 Ah, det eneste som er eklere enn smågodt; "yoghurttrekk". Jeg vet de selger sånne ekle yoghurtnøtter, men det er ikke i smågodtavdelingen, men i nøtteavdelingen. 1
Edie Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 Innvandrerbutikker har ofte mye godteri med yoghurttrekk. Nøtter, cornflakes, kokos osv med yoghurttrekk.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 dersom du bor i oslo så vet jeg godteslottet på bislett har mye med yoghurt trekk! Farlig mye.. Takk for tips Jeg var innom der i dag, de hadde en eller to sorter, pluss en med tiramisusmak, resten var med hvit sjokolade, ikke yoghurttrekk Anonymous poster hash: 248d8...bd6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Har aldri sett det i goderihylla, men som andre sier, så har de det gjerne i innvandrerforretninger og i nøttehylla fra Den lille nøttefabrikken Anonymous poster hash: 05286...46c
mianova Skrevet 28. oktober 2014 #13 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for tips Jeg var innom der i dag, de hadde en eller to sorter, pluss en med tiramisusmak, resten var med hvit sjokolade, ikke yoghurttrekk Anonymous poster hash: 248d8...bd6 hææ? var du innerst på venstre side av midtseksjonen? der har de jo pleid å ha så mye i yoghurt!? beklager at det ble bomtur på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå