Gå til innhold

Halloween!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er student i Bergen og trenger tips til BILLIG halloween kostyme.. Er ikke en person som er så glad i å bruke mye penger på dette, men skal på 2 halloween fester så regner med å bruke 200-300 kroner på et kostyme. Har heller ikke noe spessielt her i hjemmet jeg kan bruke heller..

Noen ideer?

Og bor noen her i Bergen og har kanskje noe de kan låne/gi bort? Send meg en melding hvis du har det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe sminke var du vel liggende? Og kanskje noe gamle klær som kan rives litt opp og skitnes til? Om ikke finner du nok noe på Fretex og vips du har et zombiekostyme

Skrevet

Noe sminke var du vel liggende? Og kanskje noe gamle klær som kan rives litt opp og skitnes til? Om ikke finner du nok noe på Fretex og vips du har et zombiekostyme

Ja sminke har jeg, men ikke klær.. Flyttet hit nylig så har ikke med ting jeg ikke hadde bruk for:)

Men takk for tipset ang Fretex:)

Skrevet

Laken :) haha :P

Anonymous poster hash: 5aeff...4c7
Skrevet

Haha, laken ja :fnise:

Skrevet

Ta på en deg en helt enkel svart kjole, kjøp en hårbøyle med katteører og en kattehalle (dette vil kanskje komme på 150kr), mal værhår og kattenese i fjeset. Woila, du er en katt. Billig og enkelt, men likevel innafor synes jeg.

Skrevet

Ta på en deg en helt enkel svart kjole, kjøp en hårbøyle med katteører og en kattehalle (dette vil kanskje komme på 150kr), mal værhår og kattenese i fjeset. Woila, du er en katt. Billig og enkelt, men likevel innafor synes jeg.

Takk for tipset:) Får se om jeg kanskje finner en svart enkel kjole..

Har forresten fått 300kr av mor og far til halloween kostyme, så finner nok noe.. Er bare så vanskelig å finne ut hva man vil være :fnise:

Skrevet

hva har katt med halloween å gjøre? lol

Anonymous poster hash: eda91...314
Skrevet

det er et ganske vanlig kostyme :P

Anonymous poster hash: 5aeff...4c7

• Liker 1
Skrevet

Du vet halloween handler om å kle seg ut og ikke å kle seg skummelt ikke sant?

• Liker 1
Skrevet

Folk kler seg ut som alt fra supermann til klovn på halloween, så jeg kan ikke helt se hva som skal være så galt med å være en katt? Sånn sett er vel katt mer passende, da de ofte knyttes til hekser o.l.

Det var uansett bare et forslag, så hvorfor så spydig?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...