Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne prøvd primer for å jevne ut huden, da jeg har porer i kinnene.

Jeg får lett kviser av produkter huden min ikke liker, så har vært redd for å prøve.

Har dere forslag til gode primere?

Anonymous poster hash: 91d27...1f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig acne prone, sensitiv hud som lett reagerer på sminke, primer, hudpleie osv.

Den beste jeg frem til nå har prøvd, og som ikke har gitt meg noen utbrudd er

Dior pore minimizer skin refining matte primer, den matter ned huden min, sminken holder

og porene blir seende mindre ut. Elsker denne. Den koster litt, men du trenger en minimal

mengde når du bruker den, så den er utrolig drøy i bruk.

Skrevet

Har du en link til den? Klarte ikke finne hos feelunique.

Jeg har veldig acne prone, sensitiv hud som lett reagerer på sminke, primer, hudpleie osv.

Dior pore minimizer skin refining matte primer, den matter ned huden min, sminken holder

og porene blir seende mindre ut. Elsker denne. Den koster litt, men du trenger en minimal

Skrevet

Jeg har testet denne etter tips fra deg tidligere, og må bare si meg enig! Fantastisk produkt :) Så takk for tipset, og jeg støtter oppom!

Anonymous poster hash: ea2ed...d14

Skrevet

Fant den likevel nå. Skal jeg også sannelig teste! Pleier jo ikke å være uenig i dine orodukttips i innlegg akkurat :)

Har du en link til den? Klarte ikke finne hos feelunique.

Skrevet

Fant den likevel nå. Skal jeg også sannelig teste! Pleier jo ikke å være uenig i dine orodukttips i innlegg akkurat :)

Håper den passer bra for deg også. Den er i hvert fall den beste primeren jeg har testet

til nå, samt at den ikke gir noen utbrudd er jo positivt :)

Skrevet

hvor kjøper dere denne primeren og prisen?

Anonymous poster hash: 435a8...442
Skrevet

hvor kjøper dere denne primeren og prisen?

Anonymous poster hash: 435a8...442

Jeg kjøpte min på tax-free når jeg var på reise, men vet at den selges i diverse

nettbutikker samt forskjellige parfymerier. Kicks har den hvert fall, til kr. 380,- men

mulig den er billigere andre steder.

Skrevet

Jeg bruker denne: http://tikei.no/Mineral-primer-veil/mineral-primer

Ville unngått primer i flytende konsistens hvis du er utsatt for akne. Ihvertfall unngått å bruke den hver dag. Husk at en primer legger seg som et lag over huden, og ikke trekker inn. Denne fra Tikei gjør jobben sin! Kan også brukes som et "slør" over huden, for å matte ned.

Skrevet

De fleste primere inneholder mye silikoner (dimethicone) og mineralolje, og hvis jeg var deg ville jeg unngått det hvis jeg kunne. Ville brukt den til spesielle anledninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...