Gå til innhold

Bilde av borddekorasjonen vår

Anbefalte innlegg

Skrevet
Her er bilde av vår borddekorasjon i vårt bryllup
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig!

Skrevet

Så flott! Pyntet selv - eller i samarbeid med selskapslokalet?

Skrevet

Pyntet helt selv ja.- Eller dvs. vi bestemte hvordan det skulle være og hva som skulle brukes. Så ga vi selskapslokalet beskjed om hvordan vi hadde tenkt det og de satte det opp for oss.

Skrevet
Pyntet helt selv ja.- Eller dvs. vi bestemte hvordan det skulle være og hva som skulle brukes. Så ga vi selskapslokalet beskjed om hvordan vi hadde tenkt det og de satte det opp for oss.

Kjekt! Da er det jo helt dine/deres ideer - bare noen andre som gjør jobben for dere!

Skrevet

Ja, jeg strevde lenge med den bordpynten. Finnes jo så himla mye fint, men måtte bare til slutt velge. Calla har hele tiden vært den blomsten som poppet frem når jeg planla bordpyntingen. (Og jeg skriver jeg planla, for mannen brydde seg ikke så mye om det. Han visste det ville bli fint uansett når jeg planla, sa han :wink: )

Vasene kom som en idè fra Brudeshowet på Britannia i januar. Fra Nidaros Lysstøperi.

Glassene brukt til bordkort "stjal" jeg fra ett bryllup som skulle være på den plassen samme dag som vi booket det :sjarmor:

Også var jeg opptatt av at det ikke skulle være overpyntet for det skal jo være servise og bestikk og sånt også på bordet - og da kan det fort bli litt mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...