Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å tatovere bryna mine for å slippe det maset med å stelle dem hver morgen. Lurer på om noen har erfaringer. Hvordan ble resultatet, og hvordan foregår det?

Hva gjør man evt når egne bryn vokser ut igjen osv?

Anonymous poster hash: 67050...44f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg legge til et tilleggspørsmål? :)

Hvis man ikke blir fornøyd, hvordan er det å ta laser for å fikse det opp? Tenker det er jo så nær øynene.

Skrevet

masse tråder om det her inne, bare søk på permanent make-up bryn, pmu el.l. Alle i oslo-området anbefaler Sol Hegge \. sjekk hennes blogg og instagramside. Nydelige bryn hun lager. jeg har bestilt meg time til en av hennes medarbeidere snart. Alle jeg har lest om som har gått tid har vært fornøyd. hun er landets beste.

andre har også anbefalt Lene Foseid, men personlig synes jeg at- selv om brynene hun lager kan være fine i fasongen - så blir det for mandig og drag-aktig med hele, tette, mørke bryn i veldig fikset fasong. Sol og co bruker stråteknikk slik at det ser ut som hår, i en naturlig fasong

Anonymous poster hash: 87575...7b4
Skrevet

Men Sol tar jo 6400 for stråtekningen sin, er ikke det mye i forhold til alle andre?

Skrevet

Jeg har tatovert brynene, og det er hvertfall noe jeg ikke angrer på.

Jeg måtte legge til mer farge 3-4 ganger i ettertid, men så tar ikke huden min til seg farge veldig lett heller.

Betalte ingenting ekstra for oppfarging :)

Hun la først et lite lag med farge før hun la på en slags bedøvelseskrem. Ganske greit med den kremen, for man får en intens følelse av å måtte nyse uten.

De barberer heller ikke bort noe, de former og tatoverer over egne bryn :)

Så i ettertid trenger man kun nappe bort hår som vokser utenfor :)

Skrevet

Men Sol tar jo 6400 for stråtekningen sin, er ikke det mye i forhold til alle andre?

Nei, Sol tar 5100. Andre terapeuter hos henne tar 4800.

I mitt hode er det verdt noen kroner ekstra så lenge du slipper å få drag-øyenbryn ;)

Skrevet

Jeg mener jeg så det på nettsiden (prisliste), men å se ut som en dragqueen er det vel ingen som ønsker :)

Skrevet

Jeg mener jeg så det på nettsiden (prisliste), men å se ut som en dragqueen er det vel ingen som ønsker :)

øyenbryn m valgfri teknikk (f.eks strå) tar hun 5100 for men bryn m skyggeteknikk/to forskjellige farger og to nåler tar hun 6400 for..

Like fullt, mener fortsatt det er verdt det:) har sett damer som har fått bryn hos mindre profilerte linergister og fulle bryn blir veldig massivt og kan vippe over i "drag" ..

Skrevet

øyenbryn m valgfri teknikk (f.eks strå) tar hun 5100 for men bryn m skyggeteknikk/to forskjellige farger og to nåler tar hun 6400 for..

Like fullt, mener fortsatt det er verdt det:) har sett damer som har fått bryn hos mindre profilerte linergister og fulle bryn blir veldig massivt og kan vippe over i "drag" ..

Takk for oppklaringen. Da blir det vel Sol da... :)

Skrevet

Takk for svar :)

Tenkte kanskje å ta det hos michelle Cool Beauty i Drammen, noen erfaringer derifra?

Skrevet

Takk for svar :)

Tenkte kanskje å ta det hos michelle Cool Beauty i Drammen, noen erfaringer derifra?

Har ikke selv erfaring med henne men jeg googlet dem da de hadde en deal hos groupon og fikk opp en facebook-side som het "Hold deg langt unna michelle cool beauty".... men jeg vet ikke selv altså

Skrevet

Sjekk ut line-up.no. Synes hun ser veldig flink ut, og har bestilt time der selv. Hun bruker Biotek sin metode. Google biotek bryn f.eks, stråteknikk det også, og brynene blir IKKE røde etter et par år!

Anonymous poster hash: 3b79a...e18
Skrevet

Har ikke selv erfaring med henne men jeg googlet dem da de hadde en deal hos groupon og fikk opp en facebook-side som het "Hold deg langt unna michelle cool beauty".... men jeg vet ikke selv altså

Ja, så det.. Det var tatoveringer andre steder på kroppen som var veldig kritisert, men så gjennom diverse bilder av bryn, og de var ikke så aller verst..

https://www.facebook.com/235505229907539/photos/a.247871225337606.1073741833.235505229907539/289473194510742/?type=1&permPage=1

Skrevet

IKKE dra til Michelle Cool Beauty!
Jeg skjønner ikke hvordan det stedet kan få lov til å holde oppe.
Hun kan ikke tatovere, hverken PMU eller de permanente.
Hørt om mange som går direkte derfra og til nærmeste tatoveringsstudio for å få rettet opp i skaden..
https://www.facebook.com/pages/Michelle-Cool-Beauty/235505229907539?fref=ts
Og hun er helt ufordragelig i måten hun svarer folk på!
Gått forbi der og kan ikke annet enn å le for det ser tacky ut og..

Anonymous poster hash: f5344...85b
Skrevet

Sjekk ut line-up.no. Synes hun ser veldig flink ut, og har bestilt time der selv. Hun bruker Biotek sin metode. Google biotek bryn f.eks, stråteknikk det også, og brynene blir IKKE røde etter et par år!

Anonymous poster hash: 3b79a...e18

Brynene ser utrolig bra ut!

Skrevet

IKKE dra til Michelle Cool Beauty!

Jeg skjønner ikke hvordan det stedet kan få lov til å holde oppe.

Hun kan ikke tatovere, hverken PMU eller de permanente.

Hørt om mange som går direkte derfra og til nærmeste tatoveringsstudio for å få rettet opp i skaden..

https://www.facebook.com/pages/Michelle-Cool-Beauty/235505229907539?fref=ts

Og hun er helt ufordragelig i måten hun svarer folk på!

Gått forbi der og kan ikke annet enn å le for det ser tacky ut og..

Anonymous poster hash: f5344...85b

Ok, da tror jeg at jeg velger å få pengene tilbake av Groupon.. Tør ikke ta den risken, hvertfall ikke når det skal sitte i trynet..

Skrevet

Noen som vet hvordan man kan angre kjøp på Groupon?...

Skrevet

Jeg må bare si at jentene på Betty's i Oslo er megaflinke på å tatovere bryn. Har ikke gjort det selv, men alt de har gjort ser fantastisk ut

Skrevet

Noen som vet hvordan man kan angre kjøp på Groupon?...

ja, bare kontakt kundeservice og si at du av en eller annen grunn ikke får brukt dealen og ønsker å heve kjøpet. Det har funket for meg mange ganger, får pengene tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...