AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Mannen i huset planla ett fotballrom når vi flyttet inn i nåværende bolig. Den første tiden ble det utsatt fordi det gjerne var viktigere å komme i hus andre steder, og ellers har vi stadig hatt nye prosjekter slik at mannens hule har blitt utsatt. Han jobber med 2:2 rotasjon, så er ikke hjemme i jula. Tenkte å lage ferdig fotballrommet for han, som julegave. Tar jeg over hans teritorium, noe han ville ha dillet med selv, eller er det en snill ting å gjøre lurer jeg på? Og hva kan jeg gjøre? Kjøpe en TV til rommet, kanskje ett lite kjøleskap og fylle det opp med litt øl, kanskje gunstgress på gulvet? Noen forslag? Anonymous poster hash: 4f1bc...8c7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Hadde det vær meg, hadde jeg konferert med kompisene hans. De vet nok om han har snakket om å glede seg til oppussing osv. De vet sikkert åssen det helst skal være der inne også. Kanskje hjelper de deg også. Siden de mest sannsynlig ville henge litt der de også. Anonymous poster hash: f8939...475 1
ekkoet Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Hvor hendig er du? Hvor mye jobb er det? Vet du litt om hvilke løsninger som han har tenkt, hvordan det skal bli? Om du er usikker, du kunne ikke gjort det som en mellomting - at du setter av tiden til dere/ham for å få det gjort og tid/penger til å kjøpe det som trengs. Det er jo mulig at han synes det er viktigere med god lyd enn et kjøleskap eller omvendt. Det er lettere for ham å gjøre en slik jobb dersom han kan gjøre det med god samvittighet og vite at han ikke forsaker andre områder. Igjen - hadde det vært meg ville jeg gjerne valgt TV (og anlegg) selv, men samtidig går det ikke an å være skuffet over noe slikt. Veldig bra initiativ :-)
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Du kan jo ta overflatene (det finnes f. Eks. Tapet med bilde av tribuner), så er det klart til at han kan dra ut og kjøpe elektronikk og god sofa Anonymous poster hash: 8abcb...882
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 snakk med kompisene hans. Anonymous poster hash: bef3c...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå