AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg skal ha en pakke avføringsmiddel og må velge mellom disse to? Har noen prøvd de, hva er forskjellen? Anonymous poster hash: f1374...979
caroliine Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 Ikke prøvd begge. Men grudde meg sånn til å drikke, pga kvalme.. Picoprep smakte overraskende godt, og gjorde jobben sin.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 Det er samme produktet med ulik smak Anonymkode: 088ed...da3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 Jeg syns picoprep gjorde jobben! Kjøpte først noe som het plenvu, da det var det som sto i brevet fra sykehuset, men det klarte jeg ikke å få ned! Den hadde smak av tutti-frutti og lukta helt ok, men smakte så inni helvetes kvalmt! 🤢 Jeg brakk meg hver gang jeg tok en slurk, så endte med at jeg måtte ringe sykehuset å si i fra at jeg ikke fikk det i meg... Fikk ny time og da sa de jeg kunne forsøke picoprep. Skal også sies at jeg gjorde det jeg kunne for å få det i meg. Prøvde til og med å si til meg selv før jeg drakk av det at det smakte godt 😛😂 Men nei! Aldri slitt så fælt, verken før eller etter, med å få i meg drikke! Anonymkode: c44b6...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå