Rosenrød Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tenker på å kjøpe meg en allværsjakke, men synes mange av dem er mindre pene... Noen som har en favoritt de kan dele med meg?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Litt usikker på om du mener allværesjakke i turstil eller om du tenker på vanntett sak som kan brukes når det høljer ned og blåser. Jeg bor i Bergen og har en regnkåpe fra Søs Jensen som jeg elsker, finner ikke likt bilde men ligner på denne http://www.lillpastill.com/2011/03/varen-snudde-i-dren.html Eller syns jeg Ilse Jacobsen og Didrikson har noen fine regnkåper, absolutt verdt å ta en titt på. Bergans har også noen fine regnkåper, samt en del jakker i sort dersom du er mer for den korte varianten. Personlig er jeg mer glad i kåper som du forstår, det er hakket mer kledelig og elegant, og dersom det renner fra kanten av jakken så treffer det beina fremfor å få en våt stripe midt på baken/i livet. Anonymous poster hash: b89cb...f0b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 synes alle allværsjakker som har tre farger er helt ekstremt stilige. med sånne selvlysende farger. er ekstremt SHOKKSTILIG. har ikke selv da. men det er så fint å se på lyser opp i terrenget og er SUPER fint. elsker de. alle som har sånn er kule bra folk er jeg sikker på HELT SIKKER. haha. Anonymous poster hash: 4a44d...4fa
Rosenrød Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2014 Litt usikker på om du mener allværesjakke i turstil eller om du tenker på vanntett sak som kan brukes når det høljer ned og blåser. Jeg bor i Bergen og har en regnkåpe fra Søs Jensen som jeg elsker, finner ikke likt bilde men ligner på denne http://www.lillpastill.com/2011/03/varen-snudde-i-dren.html Eller syns jeg Ilse Jacobsen og Didrikson har noen fine regnkåper, absolutt verdt å ta en titt på. Bergans har også noen fine regnkåper, samt en del jakker i sort dersom du er mer for den korte varianten. Personlig er jeg mer glad i kåper som du forstår, det er hakket mer kledelig og elegant, og dersom det renner fra kanten av jakken så treffer det beina fremfor å få en våt stripe midt på baken/i livet. Anonymous poster hash: b89cb...f0b Den jakken i linken var jo kjempefin! Men det jeg egentlig er ute etter, er en jakke i mer turstil, som du kaller det, type Bergans el.l.
Gjest Margit Spat Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Er heller ikke sikker på om du mener jakke til turbruk eller til dagligbruk. Jeg synes denne jakken fra Bergans er ganske fin til hverdagsbruk: http://nettbutikk.bergans.no/Bekledning/Kåpe/Parka/Skall/Hella-Lady-Coat-Lt-Beige-S--148342-p0000480483 Jeg synes ensfargede skalljakker er finest, og heldigvis finnes det flere av dem til turbruk også nå enn for et par år siden. Både Norrøna og Arcteryx har i alle fall ting jeg gjerne kunne kjøpt.
Gjest Margit Spat Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Oj, nå ser jheg at du har svart mens jeg skrev mitt innlegg. Vel, da anbefaler jeg å google Norrøna og Arcteryx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå