Gå til innhold

Litt hår på ryggen, er det så jævlig'a?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en mann som har noe hårvekst på ryggen. Ingen har noensinne sagt til meg at det ser ille ut, men jeg har jo fra tid til annen hørt/lest jenter/kvinner har sagt at de syns det er rent ut sagt kvalmt, kan det være riktig at de fleste kvinner mener det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har litt hårvekst øverst på ryggen og skulderene som jeg barberer bort fordi jeg ikke syns det er noe pent selv.

Har aldri fått noen klager på dette, så det er vel individuelt hva jentene syns om hår her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Jeg har aldri vært av den oppfatning at hårete mannerygger er kvalmt. Første gang jeg hørte en venninne nevne at hun ikke likte "rygghår" noe særlig, fikk jeg omtrent bakoversveis... Hadde aldri streifet meg engang.

Smak og behag; behold så mye hår du ønsker for å føle deg vel med deg selv. Hva andre måtte tenke og synes er underordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske sykt når folk skal barbere av seg hår både her og der.

Greit nok med bikinilinje og under armene, men på menn???

Nei gutter, gi blaffen i dette. La håret på ryggen og på brystkassa være der. Til syvende og sist er ikke så dette viktig!

Det er da helt naturlig å ha noen hår på ryggen. Og jeg fatter ikke hvordan noen kan få seg til å si at dette er kvalmt.... For meg er det helt likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda75

Syntes i utgangspunktet at hårete rygger var særdeles utiltekkende...før jeg møtte kjæresten min.Han har litt hår på ryggen og det bryr meg ikke det minste. Elsker´n så høyt at det affiserer meg ikke hvorvidt han barberer det av eller ikke. I begynnelsen syntes jeg det var uestetisk, men...jeg tenker aldri på det mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ganske mye hår på skuldrene og øverst på ryggen. Å få det vokset bort koster ca. 900,- så det gidder jeg ikke. Åssen klarer du å barbere deg selv på ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Sorry -men jeg synes hår på ryggen er skikkelig kvalmt.

Nelle :-?

Så hvis en ellers flott, OK kar, har hår på ryggen, så er han kvalm?

Er du kun en fjortis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: dersom menn skal barbere seg på kroppen, så vet jeg om heeelt andre steder jeg ville syntes var morsomt om dere barbert... :sjarmor:

Hår på ryggen og spesielt på brystet kan være pent synes jeg! kommer helt an på mannen og kroppen det! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig med Nelle her - hår på ryggen er IKKE sexy! Hvorvidt det er naturlig eller ikke, er en helt annen diskusjon. Tror vel at alt hår vi kvinner driver og fjerner, også er naturlig. ALLE har vel stort sett hår under armene f.eks, og hvor mange av oss kan si at vi synes det ser tiltrekkende ut? Nå for tiden skal man jo väre så glattbarbert overalt at det er jo et under at man får beholde öyenbrynene, så jeg synes ikke det blir merkelig om også en mann fjerner noe uönsket hårvekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mannen min har litt hår på ryggen.. Jeg elsker han jo, så det bryr meg jo ikke. Men jeg kan ikke si at jeg liker det..

Hår på ryggen ER ekkelt, og jeg hjelper han ofte med å nappe ut (han har ikke såå mye) alle hårene i ny og ne, sånn at han får fin rygg..

Jeg er ikke fjortis, men jeg syns at hår på ryggen er ekkelt. Blir det mye, slik at det synes, nei da er det i allefall usexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Eh, bare meg som synes at litt sånn neandertaler-look er driiitsexy????

Min kjæreste har hår på ryggen og jeg elsker det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har mye hår på kroppen. Damer som sier at de synes hår på ryggen er ekkelt. da gjør jeg følgende: Tar av meg genseren og ler meg i hel :hoho: av reaksjonen deres. Damer er morsomme slik. Ofte store i ord men svake i handling. :o

Men jeg har brukt en tube med veet hårfjerningskrem og det var mer moro enn trodde. :ler: Fikk meg en ny vår faktisk. Men stort sett er damer ærlige og sier litt hår på kroppen ikke betyr noen ting :rodme: . Men nå er det kun hårfjerning mellom bena og sexen er bare helt........ :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er skikkelig stygt med mye hår på ryggen, særlig hvis det er langt og mørkt! Synes forresten ikke det er så sexy med mye hår på brystet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ex'en min har masse, svarte hår på hele kroppen (kan det ha noe å si at moren hans er gresk??? har hørt noen si at grekere er hårete) men jeg har aldri merket hår på ryggen hans. personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre, dersom en gutt/mann ikke ser fin nok ut med det håret han har så er ikke de rette følelsene tilstede uansett spør du meg.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg særlig erfaring med hår på ryggen men jeg var omtrent like hysterisk når det gjalt hår på brystet.For mannfolk med hår på brystet skulle jeg hvertfall ikke ha.

Men finner man seg en på 30 var det liksom ikke no bønn siden jenta var helt vekk i fyren og typen var utrolig sexy, så jeg ligger på en akkurat passe hårete brystkasse og elsker det :D :D :D

Det er utrolig hvor tilpasningsdyktige vi kvinnfolk kan være :D

Så lenge du har det bra med deg selv, er det alt som teller.For da vil også kjæresten gjøre det :D

Jeg vet holdninga mi mot brysthår var litt veeeeeel fjortissaktig :oops: :oops: :oops: ,og det er tatt til etteretning :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes vi jenter er FOR hysterisk når det gjelder oss selv, så hvis vi skal være like ille når det gjelder mannfolkene er vi virkelig på gal vei. :(

Personlig så er det personligheten jeg blir forelska/glad i, så hvor mye hår som er hvor, er knekkende likegyldig for meg.

En mann blir da ikke mindre tiltrekkende om han har hår på ryggen vel???

Må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner den tankegangen der, men men, respekteres skal den vel åkke som :wink:

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sånn at dere barberer vekk alt hår både her og der jenter?

Sliter dere med høvelen til alle årstider på alle deler av kroppen.

Skal Ærlig innrømme at leggene mine er ganske hårete om vinteren. Under armene får det gjerne være noen stubber hvis jeg skal gå med klær som dekker.

Samboeren min synes dette er helt greit han. Og om han har noen hårstrå på bryst eller rygg, så får han ha det. Jeg henger meg ikke opp i sånne ting.

Men jeg tror at dere skal lete lenge etter en voksen mann som ikke har hår på slike steder. Og det er ikke mange som fjerner den (har jo levd i noen år og sett noen menn i bar overkropp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til informasjon: Det er forsåvidt ikke noe nytt dette med å fjerne hårvekst på kroppen. Allerede i antikken fjernet både menn og kvinner kroppshår (og i enkelte perioder av historien har det vært helt vanlig å fjerne langt mer hår enn det vi gjør -blant annet hår på både lår og armer).

Nei, jeg er ingen fjortis -men takk for komplimentet :wink:

*ler*

En annen ting: Dere gutter maser og maser om at vi jenter må barbere fitta osv. -forstår ikke helt hvorfor dere blir hysteriske og kaller oss fjortiser om vi mener at hår på ryggen ikke er noe særlig?

Og -jeg synes altså fremdeles at hår på ryggen er kvalmt. Sånn er det bare. Vi er jo forskjellige, og har dermed også forskjellig oppfatning av ulike ting. Synes ikke det er noe spesielt "fjortis" å ikke like gutter med MASSE hårvekst, jeg.

Nelle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nelle: Det å mislike menn med hår på ryggen ER OG BLIR et fjortisfenomen, generelt sett, men du bør jo ikke være fjortis for det, du kan i stedet være en voksen kvinne med noen preferanser som svært få andre voksne kvinner har? Det at du ser ut til å la et valg av en ellers sjarmerende, OK og velstelt kjekk mann, bremses pga hans evt hår på bryst/rygg, er på en måte ditt problem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...